Opel-Zafira-Tourer-FlexFix-275437-mediumOpel FlexFix: Može da nosi do četiri bicikla i omogućava zabavu i u vožnji bicila i u vožnji automobila

Za vreme letnjih dana, mnoge porodice žele da uživaju u vožnji biciklima. To ne predstavlja nikakvu teškoću uz Opelov potpuno integrisani FlexFix nosač bicikala koji porodicama i onima koji često idu na izlete omogućava da prevoze do četiri bicikla tokom svojih putovanja – uz FlexFix to je lako, bezbedno i čuva slobodan prostor. Opel nudi patentirani sistem za skoro sve modele. Nova Meriva nudi ovaj praktični nosač bicikala, kao i Astra sa petoro vrata i Sports Tourer modeli, Corsa sa troje i petoro vrata, Antara, Mokka i Zafira Tourer. Čak i zabavni šampion u individualizaciji, ADAM, može da nosi do dva bicikla, opravdavajući svoju reputaciju nekonvencionalnog urbanog malog automobila.

AGR sertifikovana ergonomija: FlexFix nosač bicikala u novoj Merivi

Meriva je prvi automobil serijske proizvodnje koji je 2010. godine dobio priznanje od strane stručnjaka iz „Aktion Gesunder Rücken e.V“ (Kampanja za zdravija leđa) za sveukupni koncept ergonomije. Jedan od važnijih elemenata tog koncepta je nosač za bicikle FlexFix. Opel je i dalje jedini proizvođač automobila koji svojim korisnicima nudi ovaj nosač bicikala jednostavan za korišćenje, koji je dostupan i na novoj Merivi. Pomoću njega ovaj ergonomičan i veoma fleksibilan karavan može da nosi dva bicikla maksimalne težine do 40 kg. FlexFix je potpuno integrisan sa Merivom; izvlači se i uvlači iz zadnjeg branika poput fioke. Kada se ne koristi, postaje gotovo nevidljiv skriven u zadnjem braniku Merive bez uticaja na zapreminu prtljažnika. Kako je FlexFix nosač bicikala smešten blizu zemlje, montiranje bicikala je veoma lako. Glavna prednost ovog sistema koju glasno ističu stručnjaci za kičmu je to što biciklisti-vozači ne moraju da montiraju nezgrapne nosače na krov automobila ili da se muče podižući bicikle iznad glave kako bi ih montirali na nosač. Nikakav poseban alat nije potreban za montiranje bicikala na FlexFix nosač, koji takođe oslobađa i mesto u garaži, jer ne zahteva nikakav dodatni prostor za skladištenje pošto je stalno na vozilu i uvek spreman za korišćenje na Merivi.
Druga dobra strana FlexFix nosača bicikala je što u poređenju sa krovnim sistemima njegova ekonomična pozicija na zadnjoj strani vozila ne ograničava brzinu vozila na 120 km/h kada su bicikli montirani. Bezbednost ovakvog stabilnog načina prevoženja bicikala naročito dolazi do izražaja prilikom naglog kočenja ili sudara. Čim se aktivira brzina za kretanje unazad, zvučni signal upozorava na većud dužinu vozila. Pored toga, Parking pilot uzima u obzir da je FlexFix izvučen ukoliko vozač mora da ide unazad prilikom parkiranja.

Povezana vest:  Opel najavljuje električni automobil na baterijski pogon koji menja pravila igre: Ampera-e

Druga generacija FlexFix-a – Biciklistička turneja za celu porodicu

Opel FlexFix sistem druge generacije za svestrani karavan Astra Sports Tourer i kompakni porodični automobil Zafira Tourer može da nosi do četiri bicikla, dok na sportskom, elegantnom terencu Mokka može da nosi do tri bicikla. Sa montiranim biciklima, ova verzija FlexFix-a se može pomeriti u stranu kako bi se zadnja vrata mogla lakše otvoriti. To znači da prtljažnik ostaje dostupan spolja čak i kada su četiri bicikla (u zavisnosti od modela) montirana na zadnji kraj automobila.
Poboljšani Opel FlexFix sistem omogućava veću nosivost: prvi i drugi bicikl mogu da budu teški do 30 kg po komadu. Čak i mali ADAM može da nosi bicikl težine do 30 kg, a uz dodatni adapter i drugi bicikl (težine do 20 kg) za suvozača ADAM-a. Za modele Astra Sports Tourer i Zafira Tourer, druga generacija FlexFix-a dostupna je sa kompletom za produžavanje koji uključuje i adapter koji se montira pomoću štipaljki i omogućava transport još dva bicikla od po 20 kg. Ukupna nosivost je 80 kg (Mokka: 60 kg). Posebni nosači obloženi gumum omogućavaju da bicikli čvrsto stoje na svom mestu.

Povezana vest:  Peugeot 206+ i 207 na specijalnoj akciji

Istraživanja su pokazala da je dodatna potrošnja goriva kada su bicikli montirani na zadnju stranu za 20 procenata manja u odnosu na potrošnju sa biciklima montiranim na krov vozila. To znači da integrisani FlexFix sistem štedi gorivo i istovremeno smanjuje negativan uticaj na prirodnu okolinu. Sa integrisanim FlexFix sistemom, vozačima Opela je često dostupno praktičnije i istovremeno jeftinije rešenje nego vozačima sa običnim zadnjim nosačem bicikala za čije postavljanje je neophodna još i kuka za prikolicu.

Povezana vest:  24-časovna rekordna vožnja: Opel Astra je najbrži automobil na dizel pogon u serijskoj proizvodnji na svetu