Kérastase, luksuzni profesionalni brend u okviru L’Oreal portfolija, od sada je dostupan na online platformama u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Češkoj, Mađarskoj i Slovačkoj. Ovi sajtovi, koji su prezentacionog karaktera, predstavljaju mesto sa iscrpnim i konkretnim informacijama o visokokvalitetnoj, luksuznoj L’Oreal liniji za negu i stilizovanje kose.

“Sve nove Kérastase platforme su user oriented tj. izrađene tako da korisnik na jednostavan i logičan način dođe do željene informacije. U tu svrhu, integrisali smo Google mapu sa označenim lokacijama salona koji u upotrebi imaju Kérastase proizvode za svaku zemlju ponaosob. To ujedno omogućava svakom korisniku da pronađe Kérastase salon u svojoj blizini i zakaže termin za negu kose,” objašnjava Danka Trbojević, account director u Drive-u, agenciji koja je kreirala nove Kérastase online platforme.

Povezana vest:  M&M's čokoladice oficijelni slatkiš Fudbalskog saveza Srbije narednih godinu dana

Glavne prednosti Kérastase platformi su moderan, user oriented dizajn, preglednost i lak način za dolaženje do informacija za sve tipove i kategorije proizvoda. Pored opštih informacija, sajtovi sadrže i dodatne stranice koje se bave inovativnim proizvodima (poput Reflection i Fusio Dose).

Sajtove možete pogledati na sledećim linkovima:
http://www.kerastase.hr/
http://www.kerastase.si/
http://www.kerastase.rs/
http://www.kerastase.hu/
http://www.kerastase.sk/
http://www.kerastase.cz/