Povodom obeležavanja Svetskog dana poezije vodeća bečka kompanija za preradu kafe Julius Meinl, 21.marta organizovala je svoju tradicionalnu akciju na kojoj su ljubitelji kafe dobili priliku da umesto novcem račun plate stihovima. Svi oni koji su popili kafu u jednom od izabranih lokala širom Srbije umesto računa dobili su papir i olovku, na kome su po sopstvenom izboru i motivaciji napisali nekoliko stihova na temu namenjenu našoj deci “Bolji dan”. Učesnici u ovoj zanimljivoj akciji, a bilo ih je preko par hiljada, još jednom su pokazali da osećanja imaju daleko veću vrednost od svega materijalnog.
Ovogodišnja kampanja od prethodnih se razlikuje po svom humanitarnom karakteru. Pored kompanije Julius Meinl, u nju su se uključili i ugostitelji širom Srbije, odričući se prihoda od kafe koje su poslužili svojim gostima. Na taj način ujedinjeni sugrađani, ugostitelji i predstavnici kompanije Julius Meinl prikupili su sredstva namenjena ugroženoj deci Srbije koja će biti donirana do kraja maja 2018.godine.
Izvršni direktor kompanije Julius Meinl, gospodin Goran Javorac ovom prilikom izjavio je: „Ponosni smo na svoje saradnike i sugrađane, jer su nas na Svetski dan poezije na poetičan način podržali u želji da skrenemo pažnju na nade, očekivanja i strahove naših najmlađih, ali istovremeno prepoznali važnost humanitarnog aspekta ove kampanje. Šoljica Julius Meinl kafe je nešto u čemu svi svakodnevno uživamo i prepoznali smo je kao put do srca korisnika, a posledično i srca onih koji će ovu humanitarnu pomoć primiti. Nadamo se da će ova akcija motivisati učesnike da i u narednim godinama budu njen deo, ulepšavajući život onima kojima je to zaista i potrebno.”
Svetski dan poezije u organizaciji kompanije Julius Meinl proslavljen je u 37 lokala širom Srbije. Neki od njih su Beograd, Niš, Novi Sad, Kraljevo, Kragujevac, Arilje, Ivanjica, Vranje, Bor… više o lokacijama na www.meinl.rs

Povezana vest:  Miele predstavio svoj brend kafe