Poznati nemački make up brend, Catrice, predstavio je najnovije trendove za sezonu jesen/zima 2018. Nove must-have proizvode odlikuju visokokvalitetni sastojci, luksuzne teksture, inovativne formule i pristupačne cene, a inspirisani su novitetima sa svetskih modnih pista.

Svaka žena je lepa kada zrači sampouzdanjem i osmehom. Za to nije važno samo nositi odgovarajuću garderobu, već i šminku koja je postojana i pruža svež izgled tokom celog dana. Kako bi se samo visokokvalitetni, moderni i inovativni beauty proizvodi našli u torbi svake dame, stručni tim Catrice posećuje najveće modne prestonice u svetu, pronalazeći inspiraciju za razvoj novih linija.

Povezana vest:  Vegeta NATUR i „Mamma Mia! Idemo ponovo“ vraćaju se na pozornicu!

„Dva puta godišnje, 25% naših proizvoda se menja, pa uvek postoji nešto novo što možete da otkrijete i probate, po pristupačnim cenama” – istakla je Ivona Hudan, regionalni PR menadžer kompanije WM2 cosmetics, zastupnika brenda Catrice.

Kvalitet Catrice proizvoda garantuju visoki standardi i stroge provere koje se sprovode u celokupnom lancu, od proizvodnje i dobavljača do make up palete na prodajnom mestu. Testiranje, kako proizvoda tako i sastojaka za šminku, na životinjama je strogo zabranjeno, a svi proizvodi su bezglutenski (gluten free).

Povezana vest:  Mercator grupa udvostručila dobit u prvoj polovini godine