Nestlé u Srbiji za osam godina uložio više od 400.000 evra u edukaciju dece o pravilnoj ishrani

//Nestlé u Srbiji za osam godina uložio više od 400.000 evra u edukaciju dece o pravilnoj ishrani

Nestlé u Srbiji za osam godina uložio više od 400.000 evra u edukaciju dece o pravilnoj ishrani

Kompanija Nestlé objavila je početak nove, osme sezone projekta „Zdravo Rastimo“, koji sprovodi u saradnji sa Savezom za školski sport Srbije sa ciljem poboljšanja znanja đaka osnovnih škola o pravilnoj ishrani i značaju fizičke aktivnosti. U ovoj školskoj godini, osim 6.700 đaka sedmog razreda, projekat će dodatno vršnjačkom edukacijom obuhvatiti 13.700 učenika trećeg i četvrtog razreda, ukupno dostižući rekordan broj od 20.400 dece uključenih u projekat.

,,U osam sezona, koliko se ’Zdravo Rastimo’ sprovodi u školama širom Srbije, učešće u njemu uzelo je više od 380 škola i preko 45.500 učenika, a kompanija Nestlé je samo u Srbiji uložila više od 400.000 evra u obrazovanje dece o zdravim životnim navikama. U regionu – Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini – Nestlé je u ovaj projekat uložio više od milion evra’’, ističe Irena Kurtanjek, menadžer korporativnih komunikacija kompanije Nestlé i dodaje: ,,Brojke pokazuju kako naš projekat prevazilazi svoju početnu ideju, i postaje ceo pokret usmeren na vršnjačku edukaciju, što je jedan od najefikasnijih načina učenja u mlađem dobu“.

Povezana vest:  Black’n’Easy Amsterdam Trip finalista konkursa IAB MIXX AWARDS

Do danas, znanje o pravilnoj ishrani učesnika programa, koje se svake godine evaluira u saradnji sa Institutom za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“, poboljšalo se za prosečno 14 odsto.

„Zdravo Rastimo“ se sprovodi u saradnji sa osnovnim školama širom Srbije, a nastavnici fizičke aktivnosti su edukatori koji tokom školske godine sprovode zanimljive i korisne aktivnosti kako bi deci približili značaj brige o sopstvenom zdravlju. Propisima kompanije Nestlé, zabranjeno je korišćenje i pominjanje proizvoda u okviru aktivnosti „Zdravo Rastimo“, i u skladu sa tim učesnici programa ni na koji način nisu izloženi marketingu ili promociji kompanije.

Povezana vest:  Bojana Krsmanović u prazničnoj kampanji za GUESS

Kompanija Nestlé izuzetno je posvećena poboljšanju svakodnevnih navika i zdravijem životu, i na globalnom nivou pomaže milionima dece da razviju zdrave navike u ishrani, pravilno se hrane i uživaju u vežbanju. „Zdravo Rastimo“ je deo inicijative „Nestlé za zdraviju decu“ kojom se kompanija obavezala da će do 2030. godine na globalnom nivou pomoći da 50 miliona dece vodi zdraviji život, u želji da pomogne izgradnji bolje i zdravije planete.

Povezana vest:  Izazov za prave ljubitelje intenzivnih treninga – Les Mills 26.11. u Beogradu
By | 2018-11-07T22:14:04+00:00 novembar 8th, 2018|Promo|0 Comments

Leave A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.