NIVEA, vodeća globalna kompanija u oblasti nege kože i kultni brend čiji proizvodi su već više od 100 godina omiljeni u celoj porodici, najavljuje Moniku Beluči kao novog ambasadora linije za negu kože.

Simbol autentične i neprolazne ženstvenosti, Monika Beluči će biti glavno lice NIVEA kampanje za novu liniju protiv starenja kože – Hyaluron Cellular Filler. Slike iz Monikinog svakodnevnog života koje prati iskreni i intimni ton prikazane su kroz viziju i umeće jednog od najboljih režisera i fotografa na svetu –  Bruna Aveilana.

Povezana vest:  Timberland brodarice “TIDELANDS”

„NIVEA je oduvek prisutna u mom životu i u mojoj porodici, a danas je neizostavni deo moje rutine za negu lepote“, rekla je Monika Beluči. „Ponosna sam jer sam deo ovog projekta i kampanje koja treba da inspiriše žene da se osećaju mlado jer ono što nosimo unutra čini da se osećamo lepim spolja.“

Ideja o lepoti koja dolazi iznutra je ono što povezuje Moniku i novu NIVEA Hyaluron Cellular Filler liniju. Formulacija ovih proizvoda protiv starenja aktivira prirodnu proizvodnju hijaluronske kiseline u ćelijama, poboljšava čvrstinu i tonus kože i smanjuje bore kako bi žene imale više samopouzdanja.

Povezana vest:  adidas predstavlja prve na svetu patike od replike prirodne svile

Monika Beluči, poznata po svojoj prirodnoj lepoti i simbol Italije u celom svetu, sada je deo NIVEA porodice. Reči dobrodošlice uputila joj je Andrea Mondoni, generalni menadžer kompanije Beiersdorf za Južnu Evropu, koja je tom prilikom rekla: „Monika je prava ikona lepote bez ikakvih filtera. Izabrali smo nju jer savršeno predstavlja sve vrednosti koje oduvek prate naš brend: ženstvenost, autentičnost, porodicu i pouzdanost.“

Povezana vest:  Negovane žene ne broje godine