Latino senzacija J Balvin zvezda GUESS VIBRAS kampanje

//Latino senzacija J Balvin zvezda GUESS VIBRAS kampanje

Latino senzacija J Balvin zvezda GUESS VIBRAS kampanje

Popularni američki brend GUESS i poznati latino pevač J Balvin ponosno najavljuju saradnju na prolećnoj kampanji za 2019. godinu. Lice kampanje je J Balvin, a na snimanju u Majamiju su učestvovali i Sofia Jamora, Kara Del Toro, Xian Mikol i Gabriela Giovanardi.

Prepoznatljivi reggeaton zvuci urbane latino muzike postali su popularni širom sveta zahvaljujući Balvinu i njegovim kolumbijskim korenima. Balvin je snimio 11 singlova koji se rangiraju pod brojem 1, a da je omiljen među fanovima dokazuje činjenica da ima više od 50 miliona pratilaca na društvenim mrežama i više od 10 milijardi pregleda na YouTube kanalu.

Povezana vest:  Novi redizajnirani TAG Heuer Formula 1 Lady 2018

„Čast mi je što sam imao priliku da sarađujem sa brendom kao što je GUESS na uvođenju sveta mode u moju VIBRAS turneju. GUESS se savršeno uklapa u moj stil, a reakcije fanova su fenomenalne. Veoma sam srećan i zahvalan na ovom partnerstvu“, rekao je Balvin.

U kampanji su učestvovali ko-osnivač GUESS?, Inc., Paul Marciano i modni fotograf Tatiana Gerusova. Tatianina kamera zabeležila je sve fashion momente sa snimanja, dok je J Balvin nosio odabrane komade iz kul „GUESS Vibras“ linije. Snimanje se odigralo na ulicama grada, kao i u privatnoj rezidenciji, dok su za poziadine korišćeni zidovi jarkih boja i ulična umetnost. Vibrantna GUESS kolekcija se, istovremeno, stopila i istakla u odnosu na tropsko okruženje.

Povezana vest:  Povodom obeležavanja Međunarodnog dana kafe FOREO predstavlja inovativan način da se iskoriste sve blagodeti zrna kafe

Nicola Marciano, direktor partnerskih odnosa za GUESS?, Inc i GUESS Jeans U.S.A. izjavio je, „J Balvin kampanja je u potpunosti okrenuta vibracijama. „Vibras“ kampanja je izraz savršenog miksa Balvinovog stila i GUESS nasleđa. S obzirom na to da je J Balvin jedan od najvećih umetnika na svetu, i da GUESS ima veliku bazu latino fanova, znao sam da je ovo partnerstvo savršena ideja i idealan način da proširimo našu globalnu maloprodajnu platformu, tako što ćemo osvojiti njegove fanove nakon što počnu da ga, osim muzike, povezuju i sa našim brendom“.

Povezana vest:  Ona – otkriva sebe u pravom svetlu u novu PARFOIS kolekciju za jesen-zimu 17./18.

Odabrani modeli iz Vibras kolekcije će biti dostupni u GUESS prodavnicama u Beogradu – Ušće shopping center i Delta city, te Novom Sadu – Promenada shopping centar, kao i multibrand radnjama FASHION&FRENDS u Beogradu i Novom Sadu.

By | 2019-02-10T23:28:31+00:00 februar 10th, 2019|Promo|0 Comments

Leave A Comment

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.