RTS LOGO

Novi dizajn u najavama RTS-a

Radio televizija Srbije emitovaće od 23. avgusta, povodom 56. godišnjice te medijske kuće, nove najavne spotove modernog dizajna, inspirisane tradicijom i kulturnom baštinom. Kreativni direktor Boris Miljković rekao je na konferenciji za novinare da se novi vizuelni identitet RTS-a oslanja na nacionalni kostim, kao simbol nacionalnog identiteta i likovnog dizajna ovog prostora. 
-Biće emitovan paket kratkih filmova sa porukom i informacijom o programu, koji sadrži obilje likovnosti karakteristično za jedan mali narod. To veliko u malom narodu, čini to likovno bogatstvo – rekao je Miljković. 
U jesenjoj sezoni RTS će emitovati program sa sloganom „Dobro došli kući“, a od danas biće emitovana i nova informativna emisija Sportski dnevnik. Nekadašnja Televizija Beograd, RTS, emituje program od 1958. godine, a prvi amblem bio je likovno rešenje akademskog slikara Đorđa Milanovića, dok je špicu prvog „Dnevnika“ i natpis TV Dnevnik izradio Andrija Žic. 
Vizuelni identitet promenjen je 1979. godine (autor Nenad Čonkić), 1992. godine (Milan Peca Nikolić) i 2010. godine (Boris Miljković). 

Povezana vest:  Nega kože u budućnosti uz inovativnu masku i aplikaciju studentkinja FON-a