Chipsy DUEL backlight 4x3

Trostruka uloga Sergeja Trifunović u novoj reklami za Chipsy Domaćinski

Kompanija Marbo ove jeseni predstavila je novi ukus Chipsy Domaćinski Pekarski krompir i pokrenula kampanju „Babino zlato ili dedina sorta“ koji se odigrava između Chipsy Domaćinskog sa ukusom kajmaka i novog Chipsy Domaćinskog ukusa Pekarski krompir, odnosno babinog zlata i dedine sorte.
Novom, interesantnom i originalnom TV reklamom u kojoj poznati glumac, i Chipsy brend ambasador, Sergej Trifunović tumači, po prvi put na srpskom tržištu, tri uloge (babu, dedi i unuka), Chipsy Domaćinski na tradicionalan, a opet moderan način oslikava topao i prisan odnos između babe i dede sa unukom. Ističući prave vrednosti porodice i srpskog domaćinstava, u ovoj borbi za unukovom naklonošću baba i deda ulaze u duhovito „takmičenje“. Dok baba unuku tepa bakino zlato i nudi mu novi ukus pekarskog krompira, deda mu tepa dedina sorta i unuka podseca na svoj recept za debelo rezani krompir zaliven kajmakom.
Verujemo da ce nesvakidasnju kampanju „Babino zlato ili dedina sorta“ zavoleti sve generacije, a bez obzira na to za koji od ova dva ukusa se ljubitelji Chipsy-ja odluče, uživaće u punom doživljaju deblje rezanog kromira, sa ukusom koji podseća na detinjstvo, tradiciju i prave vrednosti.
Idealan je za sve one koji vole da uživaju u punom ukusu krompira, za domaćinsko posluženje i konzumiranje kod kuće sa porodicom i prijateljima, uz razne namaze i umake.

Povezana vest:  Pripremite i zaštitite dečju kožu od sunca

Kategorija Chipsy Domaćinskog obuhvata tri ukusa:
-Kajmak, ukus prave srpske trpeze, starih vremena i pravih vrednosti
-Sir, ukus tradicionalnog mezea na novi način, neizostavni deo trpeze modernih domaćina
-Novi ukus – Pekarski krompir, pravi specijalitet sa blagim ukusom maslaca i dima iz pekarske peci

Novu reklamu možete pogledati OVDE!