Julius MeinlJulius Meinl. Inspiriše pesnike od 1862. godine

Julius Meinl, jedan od vodećih svetskih proizvođača vrhunske kafe, poznat je kao svetski ambasador kulture bečkih kafea. Kompanija želi da omogući ljudima širom sveta da pronađu novu inspiraciju u svojoj uobičajenoj mešavini tako što će napraviti pauzu i prepustiti se uživanju u šoljici kafe vrhunskog kvaliteta. Negujući ovu nameru, Julius Meinl je zajedno sa svojim prijateljima, klijentima i medijima proslavio 150 godina kulture kafea koji bude inspiraciju u kafeu „Wien“ u Beogradu. Tokom proslave, kompanija koja je jedna od vodećih dobavljača kafe na našem HORECA tržištu objavila je svoju nameru da poveća svoje prisustvo na srpskom tržištu i zauzme vodeću poziciju.

Goran Javorac managing director Julius Meinl Srbija i Marsel Lefler generalni direktor kompanije Julius MeinlS kafom vrhunskog kvaliteta i kulturom bečkih kafea do vrha

Povezana vest:  Recikliraj i zaradi na Lovefestu

„Danas Julius Meinl snabdeva vrhunskom kafom i čajem preko 900 kafeterija, kafića, restorana i hotela u Srbiji. Od 1862. godine naš cilj je da našim klijentima ponudimo vrhunski kvalitet. S obzirom na to da smo suosnivači kulture bečkih kafea, koja je čuvena po tome što je poslužila kao inspiracija piscima, umetnicima i muzičarima do danas, želimo da inspirišemo ljude širom sveta da uz naše proizvode prihvate poetski način života. Kako poezija ne zna za granice jer pripada svim ljudima na svetu, ona je baklja koja obasjava svet. Stoga, mi težimo tome da ne budemo samo ambasadori kulture bečkih kafea, već i ambasadori poezije. Nadamo se da je kafa Julius Meinl izvor brojnih inspirativnih trenutaka za ljude u Srbiji kako danas, tako i ubuduće“, izjavio je Marcel Loeffler, izvršni direktor Julius Meinl Industry-Holdinga.

Povezana vest:  Internacionalni umetnici sređuju bečke fasade

Julius Meinl – od 1862. godine inspiriše pesnike i studente Ekonomskog fakulteta u Beogradu

Prethodno, istog dana, g. Loeffler je održao prezentaciju na Ekonomskom fakultetu u Beogradu na temu „Sto pedeset godina trgovačkog upravljanja kompanijom Julius Meinl – osvajanje sveta spajanjem tradicionalnih i modernih vrednosti“. Tokom ove prezentacije Loeffler je ponudio fascinantan uvid u razvoj novog slogana „Julius Meinl. Inspiriše pesnike od 1862. godine“ i u aktivnosti kompanije širom sveta. Tokom 2012. godine kompanija je razvila saradnju sa g. Michaelom Conradom, jednim od vodećih svetskih stručnjaka za strateški marketing, a u pogledu jedinstvenog pozicioniranja kompanije. Nova deviza je zasnovana na kafeima kao mestima gde su se čuveni pesnici, liričari, slikari i umetnici sastajali, nalazili inspiraciju ili, drugim rečima, to su mesta iz kojih je potekla kultura bečkih kafea. Dakle, poezija je ono po čemu se Julius Meinl razlikuje od konkurenata širom sveta.
Loeffler o vezi između kafe i poezije: „Kako je poezija intelektualni doživljaj poput stvaranja, vođenja konverzacije, poetskog razmišljanja, dizajniranja i maštanja, i kafa je fizička emocija koja ljudima daje energiju i stimulaciju za inspiraciju i kreativnost; one su stvorene jedna za drugu, kao savršen spoj za velike pesnike i svakodnevne pesnike ovog sveta. Svaka šoljica Meinl kafe inspiriše i pretvara svakodnevnu rutinu u poetski trenutak.“

Povezana vest:  Adidas okupio fanove i igrače Partizana