Marija_Kilibarda_prijatelj_kampanje_h&s_apple_fresh_kampanje

Budite sveži i zavodljivi sa novim head & shoulders Apple Fresh

Nije veliko iznenađenje to što većina nas voli miris lepe i sveže oprane kose. Međutim, skorašnja istraživanja pokazuju da kosa takođe ima i flertujuće moći. U istraživanju koje je Head&Shoulders sproveo na muškarcima i ženama u Francuskoj, Velikoj Britaniji, Turskoj, Nemačkoj, Poljskoj, Rusiji, Saudijskoj Arabiji i Maroku, 62% žena se slaže da mogu da se oslone na svoju kosu, da ona flertuje za njih – ako izgleda sveže, čisto i prelepo – dok je 63% muškaraca izjavilo da bi dali ženi kompliment, ako ima kosu koja lepo izgleda!  74% žena kažu da ih lepa, čista, sveža kosa čini koketnijim, a samim tim je 70% žena priznalo da su u prošlosti koristile svoju kosu kao sredstvo za flertovanje. Novi h&s šampon i balzam daju vašoj kosi čist i svež miris i čine je i do 100% bez peruti* kako biste se vi osećali predivno.

Povezana vest:  Veliko finale dečijeg turnira u fudbalu “Frikom 3 na 3 GOOL”

Ovi rezultati se poklapaju sa lansiranjem nove i uzbudljive lnije proizvoda head&shoulders – Apple Fresh šampona i balzama. Deo nove i unapređene Fresh and Clean linije, dizajnirane da omogući nenadmašenu čistu i sveže mirisnu kosu – kosu koja izgleda i miriše tako dobro da automatski povećava vašu zavodljivost.

Marija Kilibarda, poznata srpska TV voditeljka i prijatelj nove Head&Shoulders Apple Fresh kampanje, imala je priliku da proba nove proizvode.

-Kao žena i TV lice znam koliko je važan dobar izgled. Da bi se to postiglo, jedna od osnovnih stvari je naravno zdrava i lepa kosa, koja sjajno miriše. Novi Head&Shoulders Apple Fresh šampon i balzam pružaju sve ovo i mnogo više. Sada vaša kosa može da flertuje za vas – izjavila je Marija.

Ivana Rabrenović, stilistkinja poznatih ličnosti, preporučuje Head & Shoulders Apple Fresh kolekciju:” Zdrava i lepa kosa je trend koji nikada ne izlazi iz mode. Ona je deo svake poznate zavodnice”

Povezana vest:  ALOXXI International predstavio novi program proizvoda za bojenje i negovanje kose

Ben Skervin, globalni ambasador Head&shoulders-a vidi efekat sveže oprane kose na svojim klijentima svakog dana:

-Mislim da svi znaju kako miris može da utiče na nas, može nas učiniti srećnijim, podsetiti nas na nekoga, pa čak može da vrati i stara sećanja. Dakle, ako imate sjajan miris kose, ovo će privući druge vama  i pola flertovanja je završeno.

* vidljiva perut, uz redovnu upotrebu

h&s_letnji_trendovi

The Apple Fresh miris –  dobra aroma za kosu

Kada je u pitanju kako se osećaj čistoće i svežine može povezati sa zavodljivošću, studije pokazuju da je naše čulo mirisa duboko ukorenjeno u našem limbičkom sistemu, što znači da sam miris svežine može da pokrene osećaj čistoće i okrepljenja.

U stvari, head & shoulders istraživanje je otkrilo da sveža kosa, predivnog mirisa, ima moć da promeni naše raspoloženje, 94,5% žena misle da ih lepa, sveže oprana kosa čini svežijim, 91% kaže da ih čini privlačnijim, a 91% kaže da imaju više samopouzdanja.

Povezana vest:  GAP stigao u Srbiju

Čisto kao u snu

Veza između osećaja svežine i flertovanja je jaka. Prema Head&Shoulders istraživanju, prljava neoprana kosa, čini nas neraspoloženim za flert, 55% žena je izjavilo da bi ih to sprečilo u flertovanju pomoću kose, dok 55% muškaraca kaže da ih masna i dosadna kosa odbija.

Međutim, da biste se osećali sveže nije dovoljan samo miris. Za Head&shoulders, takođe je bitno da šampon i balzam pružaju izvanredne rezultate kad je u pitanju eliminisanje prljavštine, sebuma i peruti.

Srećom, ovo je odlična vest, jer je 52% muškaraca navelo u istraživanju Head&Shoulders-a  da ih perut od svih stvari najviše odbija.

Kao što Ben Skervin kaže, “Muškarci vide lepu glavu sa divnom, sjajnom kosom i misle da je to znak da dama brine o svom izgledu. Svi muškarci to vole”.