U koje svrhe mladi koriste društvene mreže, da li znaju da zaštite svoju privatnost i vode li računa o digitalnom identitetu? Koje veštine razvijaju igrice i da li se te veštine mogu koristiti i u realnom životu, samo su neke od tema o kojima se razgovaralo sa mladima iz SOS Dečijeg sela na edukativnom projektu “Digitalna pismenost“, koji se održava od 27. do 30. oktobra u prostorijama hotelskog kompleksa MK Mountain Resort na Kopaoniku.

Cilj projekta “Digitalna pismenost” koji sprovodi kompanija MK Group uz podršku Američke privrednom komorom (AmChams) je da tinejdžere iz SOS dečijeg sela aktivnije uključi u društveni život i pomogne im u odabiru budućeg zaposlenja.

Povezana vest:  Kompanija Sony proširuje asortiman televizora sa četiri nova 4K HDR modela

Ovom prilikom, kompanija MK Group je donirala tablet računare štićenicima iz Kuće za mlade pri SOS Dečijem selu u Kraljevu.

“Iako naša deca pripadaju digitalnoj generaciji, rođenoj uz kompjutere i internet, veoma je važno da prave razliku između posedovanja stvarnih znanja i veština o korišćenju interneta i sadržaja na njemu i znanja koja se odnose na njegovu upotrebu. Verujem da će ovim mladim ljudima predavanja koja su čuli ovde, ali i tableti koje smo im poklonili, pomoći da stečeno znanje iskoriste na najbolji mogući način“, istakla je Gorana Golubović, direktorka ljudskih resursa MK Group.

Povezana vest:  Huawei P9 Lite: San svakog tinejdžera

„Moji vršnjaci i ja smo aktivni na društvenim mrežama, tako da nam je radionica koju smo pohađali držala pažnju sve vreme, a tablete ćemo iskoristiti na najbolji mogući način. Oduševljeni smo boravkom na Kopaoniku i celokupnom organizacijom”, istako je jedan od učesnika programa iz SOS Dečijeg sela. 

Krajem 2012. godine kompanija MK Group finansirala je izgradnju Kuće za mlade pri SOS Dečijem selu u Kraljevu, gde borave deca iz SOS Dečijeg sela nakon 15. godine života i gde se uz podršku edukatora, pripremaju za samostalan život.

Povezana vest:  Telenor promoviše muzičare MVP, Frau Casio i Ničim izazvan