Prošle godine prodaja albuma u SAD pala je za 18,2 posto u odnosu na prethodnu godinu, a prodaja pesama pala je za 28,8 odsto, pokazuju najnoviji podaci firme BužAngle, koja prati potrošnju muzike u Americi.

U međuvremenu, muzički strimovi, uključujući audio i video, povećali su se za 35,4 posto.

Od ukupne muzike koju su Amerikanci slušali prošle godine, 77 posto bilo je putem usluga striminga muzike poput Spotifaja i Epla, dok je 17,3 odsto od toga bilo kroz prodaju albuma i 5,7 posto kroz prodaju singlova, prenela je Hina.

Povezana vest:  Satori i EXIT objavili obradu pesme „Đelem, Đelem" Esme Redžepove

Prošle godine, kompanija za kupovinu preko Interneta, Best Buy, je odlučila da prestane da prodaje CD-ove, a ta je promena rezultat toga što izdavačke kuće sve više razmišljaju o tome da li uopšte treba albume objavljivati u fizičkom obliku.

„Stvari su jasne, kupovina muzike sada izlazi iz mode gotovo jednako brzo kao i striming muzike“, piše Rolling Stone.

Povezana vest:  Da li se Harry Styles zaljubio?

Photo by Natalie Perea on Unsplash