Jedan od direktora IDJDigital-a Bojan Musulin učestvovao je na panelu Midema, jednog od najrelevantnijih dogašaja globalne muzičke industrije, koji se održava u Kanu. Musulin je govorio o tome kako muzičke kompanije u današnje vreme evoluiraju u novoj digitalnoj ekonomiji, a posetiocima Midema približio kako funkcionise muzička industrija na Balkanu i Adriatic regiji.

Na panelu koji je organizovao Merlin, globalno telo za licenciranje sadržaja, učestvovala je i Kaori Matsuda (Space Shower Networks, Japan), kao i Yoel Kenan (Africori, South Africa). Panel moderator je bio Wesley A’Harrah (Hyper Orange, US)

Povezana vest:  Umro Arsen Dedić

Kao najveci digitalni distributer sa ovih prostora, koji posluje u okviru United Media, predstavnik IDJDigital  izneo je impresivne detalje o svom poslovanju kao i put kompanije od video produkcije, preko izdavačke kuće do digitalne distribucije, muzickog TV kanala i aplikacije.

Poseban fokus panela su bile digitalne platforme za online slušanje muzike i kako je streaming promenio muzički biznis.

„Iz meseca u mesec primetan je rast konzumacije muzike na platformama kao sto su Spotify, Deezer i Apple Music kao i ulazak ovih platformi na tržista u razvoju kao sto su Balkan, Azija, Juzna Amerika i Afrika. Mesečni rast slusanosti na novim tržistima je i do 25%“

Povezana vest:  Dečko Lejdi Gage: Želim ženu, a ne čudovište

Imajuci u vidu brojne izazove sa kojima su suoceni izdavači i izvodjači muzike, Musulin je naveo cime sve moderne kompanije kao IDJDigital moraju da se bave da bi ostvarile pozitivno poslovanje:

„U trzištima koja se razviju kao sto je naše, morate višestruko da se potrudite u odnosu na recimo američko tržište, koje je vec proslo kroz digitalnu transformaciju. Prilagodjavanje željama i potrebama korisnika, kao i fleksibilnost u biznis modelu i pronalaženje novih poslovnih prilika je imperativno za opstanak u sadašnjem sistemu. Za nas je to značilo razvijanje nekoliko različitih i povezanih biznisa kao sto su produkcija, izdavaštvo i marketing – kako bi sami sebi dali neophodnu vidljivost“, rekao je predstavnik IDJDigital-a u Kanu.

Povezana vest:  Saša Kovačević zapalio Pariz! (FOTO)

IDJDigital je clanica United Media. Midem je jedan od najrelevantnijih dogadjaja globalne muzicke industrije koji okuplja vise hiljada izdavaca, distributera, startapa, music executive licnosti kao i izvodjaca iz svih delova sveta koji se odrzava svake godine u Kanu.