Pol_Veling_-_potpredsednik_i_direktor_za_kanale_Discovery_Networks_EMEA_(3)Discovery Networks najavljuje lansiranje TLC kanala u Srbiji
Kompanija Discovery Networks najavila je na juče na konferenciji u galeriji Ozon da će TLC, jedan od njihovih najboljih kanala prevashodno namenjen ženskoj populaciji, biti lansiran u Srbiji u oktobru 2010.
Kanal, koji je namenjen ženama između 25 i 49 godina, prikazivaće najbolje i “lifestyle” i “reality” emisije iz celog sveta. Teme koje dominiraju na kanalu su: venčanja, moda, hrana, roditeljstvo, putovanja i životni stil.
Od 1. oktobra kanal će preuzeti frekvencije koje trenutno zauzima Travel & Living na platformama kao što su Srbija Broadband, Total TV, PTT Communications Srbija, Radius Vector, Kopernikus, itd.
Nove najvažnije emisije na TLC-u su: Najveći gubitnik, serija popularna širom sveta koja prati grupu prekomerno gojaznih ljudi koji se takmiče ko će najviše smršati u periodu od deset nedelja i osvojiti titulu „najveći gubitnik”; Ekstremni vodič za roditelje sa Džo Frost je pomalo neobična serija o roditeljstvu koja prikazuje neku od najnemirnije dece na planeti i roditelje koji pokušavaju da se izbore sa njima; Policajke okruga Brauard je dokumentarna sapunica koja prati živote policajki koje dokazuju da su žene dovoljno jake kako bi obavljale jedan tako tradicionalno muški posao, kao što je posao policajca, na ulicama Floride; Paklena Keli je dinamična serija koja prati život Keli Kutron, čuvenog njujorškog modnog PR-a, dok priprema njujoršku nedelju mode i usklađuje poslovne obaveze sa porodičnim u gradu koji nikad ne spava; Četiri svadbe je veoma komična serija koja prati četiri mlade dok se međusobno takmiče koja će imati najbolje venčanje kako bi osvojile fantastičan medeni mesec.
Mnoge serije Travel & Living kanala koje žene u Srbiji vole, poput serija Stručnjak za torte, Šta ne treba obući, Venčanica iz snova i L.A. Ink, takođe će biti emitovane na TLC-u.
„Pokretanje kanala TLC u Srbiji primetno će ojačati naš portfolio u zemlji. Kanal će popuniti rupu koja postoji na tržištu nudeći niz visokokvalitetnih zabavnih emisija koje su odraz užurbanog načina života i različitih sklonosti savremenih žena“, izjavio je Pol Veling, potpredsednik i direktor za kanale kompanije Discovery Networks za Evropu, Bliski istok i Afriku, sektor tržišta u razvoju. „Oduševljeni smo što će Srbija biti među prvim zemljama u Evropi gde će biti lansiran TLC i sigurni smo da će ne samo žene, nego i mnogi muškarci, širom zemlje voleti ovaj kanal!“
TLC je jedan od najpopularnijih ženskih lifestyle kanala u Sjedinjenim Američkim Državama. U 2009. godini kanal je dostigao najviše mesto na rang listama za poslednjih pet godina, sa porastom od 13 odsto kada je u pitanju ciljana ženska populacija. Kanal je trenutno rangiran kao osmi u Sjedinjenim Američkim Državama kod ženske publike od 25 do 54 godine.
Srbija će biti među prvim zemljama u Evropi koja premijerno počinje sa prikazivanjem kanala u oktobru ove godine, a tokom sledeće godine, više od sedamdeset zemalja širom sveta slediće ovaj primer, doprinoseći mogućem opsegu od više od 100 miliona domaćinstava van SAD-a, čineći ga najrasprostranjenijim ženskim zabavnim kanalom kablovske televizije.
Povezana vest:  Dragan Nenadović novi direktor Prve srpske televizije