United Grupa i SBB razočarani su iznenadnom, neočekivanom i suprotnoj poslovnoj praksi odlukom javnog servisa, RTS-a, da obustavi emitovanje reklame za njihov EON smart boks.

Odluka RTS-a došla je bez obzira na to što je spot već emitovan prethodna 3 dana na ovom kanalu, i to po unapred odobrenom i prihvaćenom medijskom planu.

EON smart boks, najsavremenija tehnološka inovacija u regionu, istovremeno je lansiran u 4 zemlje. Podržalo ga je više od 25 televizija, od čega čak 9 sa nacionalnom pokrivenošću, kao i veliki broj štampanih i digitalnih medija, a jedino je RTS odlučio da obustavi njegovo emitovanje sa objašnjenjem da predstavlja konkurentski proizvod.

Povezana vest:  Džena Fišer u drugom stanju

EON donosi potpuno novo iskustvo gledanja televizije. Spajajući televizijske sadržaje sa android TV digitalnim servisima i aplikacijama, EON smart boks omogućava da svaki TV postane Smart TV. Za jako kratak period EON je već osvojio 2 međunarodne nagrade.

United Grupa od RTS-a očekuje da poštuje njeno pravo da promoviše svoj proizvod i da omogući fer konkurenciju, tako što će dozvoliti da se spot za EON emituje neometano, kao što to omogućava i drugim kompanijama na tržištu. Imajući u vidu da je RTS javni servis građana Srbije, ne razumemo ni odluku RTS-a da odbije čak 42.000 evra prihoda po osnovu emitovanja ovog spota.

Povezana vest:  ZAVRŠETAK EMITOVANJA PRVOG SERIJALA TV SERIJE „MONTEVIDEO, BOG TE VIDEO”

United Grupa i SBB preduzeće sve zakonske radnje kako bi u ovom slučaju zaštitili svoj interes da se oglašavaju kao i druge kompanije.