ADV-visual-PR-use-ONLYMoschino-Toy-with-boxIgračka među parfemima, predstavljamo MOSCHINO „TOY“

Iz dubine divljeg carstva plišanih životinja stiže TOY, najnoviji Moschino miris. Delo Jeremyija Scotta, kreativnog direktora Moschina, TOY razvejava se predrasude o mirisima, smelo ističući svoj oblik, funkciju i fantastičnost.
Ime mirisa sve govori: reč je o igrački. Najbolje od svega, ova igračka je pravi pravcati plišani meda kojeg možete da grlite i priljubite uz sebe kad god poželite. Odvrnite njegovu preslatku glavu i ispod nje će te, poput čarolije, otkriti raspršivač ugrađen u meko medveđe telo. Velikodušno se naparfemišite i vratite TOY na svoj toaletni stočić, ili ga smestite na krevet uz ostale plišane životinjice.
-Želeo sam da miris potpuno izmeni našu predstavu o tome kako parfem treba da izgleda ili kako je upakovan – kaže Jeremy Scott o svom prvom mirisu za Moschino.
-I mislim da sam uspeo u tome!
Neskrivena ljubav prema plišanim medama zajednička je Scottu i čuvenom osnivaču modne kuće, Francu Moschinu, koji je predano koristio plišane igračke kao detalje na haljinama, kaputima i šeširima u svojoj kolekciji za jesen/zimu 1988. Jednako drzak i možda još ljupkiji, plišani meda Jeremyija Scotta, sa očaravajućim osmehom i u majici na kratke rukave, kao da kaže „Ovo nije Moschino igračka.“
Meda je smešten u realističnu kutiju za igračke, sa sve providnom folijom i veselim uputstvima „Probaj me“ ili „Dodirni me“, uz istovetni preklop i plastičnu kukicu koji se koriste za kačenje igračaka u svakoj radnji širom sveta. Sam miris sadrži note mandarine, kardamona i bergamota; u njegovom srcu kriju se lavanda, latice ljubičice i glog. Pri dnu, tu su sandalovina, vanila, planinska mahovina i akacija, u naletu drvenastih nota koje odaju počast medinom šumskom domu.
Nesporno zabavan i duhovit, TOY je takođe revolucionaran u smislu lansiranja proizvoda. Nudi potpuno inovativan način pakovanja, predstavljanja i prodaje mirisa. Najvažnije od svega, predstavlja još jedan korak na uzbudljivom putu Jeremyija Scotta kroz modnu kuću Moschino na kojem vraća brend veselim korenima iz kojih je potekao.
TOY je ekskluzivno lansiran u Harrodsu u Londonu od 9. do 23. novembra, a biće dostupan i preko sajta moschino.com. Miris će zatim stići u robne kuće i Moschino butike širom sveta.

Povezana vest:  BASF pokrenuo program finansiranja startap ideja iz Srbije i regiona