Retail Social Listening studija

Prva globalna studija kompanije MasterCard pokazuje želju potrošača da trgovci prihvate nove tehnologije plaćanja

Potrošači širom sveta priželjkuju transformaciju korisničkog iskustva, koje imaju tokom kupovine, pokazala je studija kompanije MasterCard. Takođe, u studiji se ističe da su trgovci pod sve većim pritiskom njihovih kupaca da usvoje nove tehnologije i sisteme plaćanja, jer kupci traže jednostavnije i inovativne načine plaćanja.

Kompanija MasterCard i PRIME Research agencija, analizirali su, tokom poslednjih godinu dana, 1,6 miliona konverzacija na društvenim mrežama, na teme kupovine i maloprodaje na 61 tržištu, kako bi eksperti što bolje razumeli iskustvo potrošača. Studija na ovu temu nikada ranije nije urađena u ovako opširnom obimu.

Studija je identifikovala nekoliko ključnih trendova, u okviru trgovačkog i prodajnog sektora, sa ciljem da pruži trgovcima uvid i bolje razumevanje njihove ciljne grupe. Ključni nalazi studije otkrili su da su trgovci suočeni sa velikim promenama u vezi sa očekivanjima potrošača, koji sve više i češće zahtevaju nova i napredna korisnička iskustva, koja će im kupovinu učiniti efikasnijom.

Povezana vest:  RAFAEL NADAL I MEGAN FOKS ZAŠTINA LICA REKLAMNIH KAMPANJA ZA EMPORIO ARMANI UNDERWEAR I ARMANI JEANS (FOTO)

Ključni nalazi MasterCard studije:

• Pogodnost tehnoloških inovacija: Pogodnost je aspekt o kom je 77 odsto ispitanika govorilo afirmativno kada je reč o novim sistemima digitalnog plaćanja. Potrošači su istakli koliko im znači kada ne moraju stalno da nose novčanik sa sobom i imaju mogućnost mobilnog plaćanja tokom svojih putovanja.

• Biti nagrađen: Pokloni, nagrade i drugi benefiti za potrošača bili su tema koja je donela najveći broj pozitivnih konverzacija na društvenim mrežama (38 odsto od ukupnog broja konverzacija), kada je reč o kupovini i maloprodaji. O ovim temama najčešće je diskutovano u sektoru zabave. Potrošači su izrazili svoju spremnost za upotrebu NFC sistema plaćanja, kako bi ostvarili benefite za redovno korišćenje.

Povezana vest:  Proizvođač Oskara otpušta skoro 100 radnika

• Želja za bržom implementacijom: Studija je pokazala da je druga najzastupljenija tema „koji trgovci prihvataju, a koji ne, nove vidove plaćanja“. Kupci su izrazili želju da trgovci integrišu nove sisteme plaćanja, a modni sektor je taj u kojem se to najviše priželjkuje. Potrošači sa fokusom na modu su oni koji su najspremniji da pozitivno dele vesti o trgovcima koji prihvataju nove metode plaćanja, kao što su NFC i mobilno plaćanje.

Povezana vest:  ROMANTIČAN PROGRAM ZA DAN ZALJUBLJENIH U RODI

Takođe, Twitter je istaknut kao najfrekventnija društvena mreža na globalnom nivou, kada je reč o online konverzacijama o kupovini i maloprodaji.

Karlos Menendez, izvršni direktor za međunarodna tržišta u kompaniji MasterCard, rekao je: „Broj komentara na društvenim mrežama, svaki put kada su predstavljeni inovativni načini plaćanja, zaista pokazuje i potvrđuje zahtev i želju potrošača za novim i jednostavnijim metodama plaćanja. Takođe, vidi se da su sistemi plaćanja nesumnjivo postali centralna komponenta kupovnog iskustva – dovodeći do frustracija kada nisu prihvaćeni novi načini, i do pozitivnog iskustva kada je plaćanje brzo i jednostavno“.