Abu Dhabi Corniche 2

AGENCIJA ZA TURIZAM I KULTURU ABU DABIJA PREDSTAVLJA EMIRATE SRPSKOM TRŽIŠTU

Agencija za turizam i kulturu Abu Dabija (TCA Abu Dabija) je u sklopu svojih planova za 2016. godinu značajan prostor dodelila razvoju turističkog tržišta u Srbiji, sa ciljem predstavljanja prestonice UAE kao nezaobilazne destinacije i povećanja tržišnog prisustva u našoj zemlji, kako za poslovne putnike tako i za turiste.
Sajam turizma u Beogradu, koji će trajati od 18-21. februara, prepoznat je kao prava prilika da se predstave najznačajniji projekti i najnovije atrakcije ovog Emirata. To su pre svega Luvr Abu Dhabi, velelepni muzej o svetu i za svet, koji će uskoro otvoriti svoja vrata za posetioce, brojni muzički festivali, koncerti klasične muzike i baletski nastupi najpoznatojih orkestara, ansamala, solista i poznatih pop muzičkih zvezda, ali i nove uzbudljive aktivacije u zabavnom parku Ferrari World i ekskluzivni hoteli koji će od ove sezone biti u ponudi.
U okviru novog programa promocije, TCA Abu Dabija planira da pokrene zajedničku promotivnu kampanju sa agencijom Fly Fly Travel, koja je prošle godine osvojila nagradu ‘Brand Leader Award 2015’ za najbolju turističku agenciju u Jugoistočnoj Evropi u oblasti prodaje avionskih karata, kao i nagradu „Golden Tourist Heart 2015“ za najbolju turističku agenciju Jugoistočne Evrope. Zajednički marketinški plan obuhvatiće edukativne programe za profesionalce u oblasti turizma, kao i seminare, vebinare, različite programe za podsticaj prodaji i direktno oglašavanje.
Da bi potpomogli ovaj zajednički marketinški plan, TCA Abu Dabija, Fly Fly Travel, Etihad Airways – nacionalni avioprevoznik iz UAE, kao i hotel Bab Al Bahr sa pet zvezdica organizovali su takmičenje za najbolju fotografiju koje će se održati u toku Sajma turizma 2016. godine u Beogradu, i na kome će glavna nagrada biti paket aranžman za putovanje u Abu Dabi.
Predstavnici TCA Abu Dabija prisustvovaće ovom najvećem sajmu turizma u Srbiji kako bi povećali svoje prisustvo na evropskom tržištu, pružili podršku lokalnoj turističkoj industriji, ojačali veze sa postojećim partnerima i uspostavili nove kontakte.
TCA Abu Dabija takođe planira da dva puta godišnje organizuje manifestacije i prijeme vezane za turističku industriju, kako bi predstavila nove projekte vezane za Abu Dabi, uz inicijative partnera kao što su Etihad Airways, Air Serbia i ostali značajni akteri.
Prema statistikama za poslednje tri godine, broj gostiju iz Srbije u Abu Dabiju porastao je za 100%, jer je 3.519 putnika iz Srbije posetilo glavni grad UAE u toku 2015. godine, i u proseku se zadržalo četiri noći. Pošto Etihad Airways i Air Serbia planiraju da povećaju broj direktnih letova između dve zemlje, prognoza za 2016. godinu je pozitivna. TCA Abu Dabija očekuje povećanje od 15% u broju gostiju iz Srbije u Abu Dabiju u poređenju sa prethodnom godinom.

Povezana vest:  Dan "Čarobne knjige" u knjižari "Delfi"