Sava Promenada biće domaćin jedne od najpopularnijih i najuzbudljivijih tematskih trka u svetu – Color RUNNING powered by Tikkurila, čija je osnovna karakteristika posipanje učesnika bojama organskog porekla nakon svakog pređenog kilometra.

U subotu, 8. oktobra, tačno u podne, trku će započeti 500 najbrže prijavljenih trkača u čistoj color RUNNING beloj majici, a volonteri će ih po svakom pređenom kilometru zasipati najveselijim bojama, tako da će trku od 5 kilometara završiti obojeni od glave do pete.

Povezana vest:  Završen 11. NLB KomBank Organic konkurs: 2.5 miliona za najbolje projekte organske proizvodnje

Zagrevanje za dečiji program počinje u 9:30h, dok trka za 200 najbrže prijavljenih mališana (od 6 do 10 godina) počinje u 10 časova. Svaki mali trkač koji uspešno obojen završi trku osvojiće medalju, a troje najbržih dobiće vredne nagrade koje su pripremili kompanija Tikkurila, zlatni sponzor trke, kao i prijatelj trke, komapanija Nike.

Trka s bojama Color RUNNING inspirisana je hindu festivalom boja HOLI, kojim svake godine hiljade ljudi širom sveta obeležava sreću novih početaka. Trka je amaterskog karaktera, s ciljem da promoviše drugarstvo, motivaciju i zabavu. Namenjena je rekreativcima i svima koji bi da probaju nešto drugačije. Ako možete da trčite ili pešačite 30 minuta, uspešno ćete završiti trku.

Povezana vest:  Otvaranje klizališta „Ledena čarolija“ u ponedeljak, 28 decembra

Organizator trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila je atletski klub RUNNING. Partneri trke su Savez za rekreaciju i fitnes Beograda, Sekretarijat za sport i omladinu grada Beograda i kompanija Nissan. Manifestaciju su pomogli prijatelji trke: Nikon, Belgrade Waterfront, Nike, Esensa i ostali.