CC_Can_limited_edition_2COCA-COLA – omiljeno osveženje u novoj limenci

 

Više od milijardu ljudi širom sveta svakoga dana posegne za Coca-Cola osveženjem, a neverovatnih 8.000 litara u sekundi je potrošnja ovog pića. Otkrio ga je Dr Džon Stit Pemberton, 1886. godine u Atlanti, u Džordžiji, a Coca-Cola, kao mešavina tajnog Pembertonovog recepta, vode i ugljen-dioksida, prvi put se pojavila u apoteci Jakob’s u Atlanti, po ceni od pet centi po čaši.

 

Smatrajući da će „dva C dobro izgledati u reklami,“ partner i računovođa dr Pembertona, Frenk M. Robinson, predložio je ime i izradio skicu sada slavnog zaštitnog znaka „Coca-Cola“ svojim jedinstvenim pismom. Danas 94% svetskog stanovništva prepoznaje znak Coca-Cole, a posle uzrečice OK, Coca – Cola je najprepoznatljivija reč na svetu.

Povezana vest:  Nokia podržava akciju „Hrana za sve“ u Srbiji

 

Coca-Cola, čija je formula jedna od najvećih svetskih tajni, danas, nakon više od sto godina postojanja, jedan je od najpoznatijih svetskih brendova. Neprikosnoven uspeh i popularnost Coca-Cola ostvaruje stalnim inovacijama kojima svaki put iznova obraduje one koji u njenom ukusu uživaju. Poslednja u nizu inovacija je limenka sa brendiranim zatvaračem koja je rezultat saradnje kompanija Coca-Cola i Ball Packaging Europe. Prvi i jedinstveni u regionu, zatvarači brendirani slikom fudbalske lopte, nalaze se na četiri limenke koje prikazuju različite načine radovanja zbog postignutog gola, a koje su osmišljene povodom Mondijala 2010.

Povezana vest:  Saradnja kompanije Oriflame i SOS Dečijeg sela Kraljevo

 

Inače, prva limenka proizvedena je tridesetih godina u SAD. Pivnica Gotfrid Kruger iz Nju Džersija prva je 1935. godine svoje pivo plasirala na tržište u aluminijumskom pakovanju, a već tokom sledeće godine i pivare u Evropi počele su sa upotrebom nove ambalaže. Zanimljivo je da je prva limenka bila teška 83 grama, dok one iz kojih danas pijemo teže svega 21 gram. Kao i u slučaju ove jedinstvene Coca-Cola serije, limenka predstavlja savršen oblik ambalaže, između ostalog i zbog mogućnosti da se beskonačno puta 100 odsto reciklira. Kompanija Ball Packaging Europe tokom procesa proizvodnje koristi najsavremeniju tehnologiju za proizvodnju limenki i na taj način doprinosi očuvanju životne sredine, a to je jedan od najznačajnijih ciljeva obe kompanije.

Povezana vest:  Predstava „Prljavo ili čisto – nije isto!” na Dečjem „Imlek” sajmu

 

Ove godine, dva svetska giganta udružila su se kako bi sa svojim potrošačima slavila duh fudbala i kako bi zajedno rasplamsali navijačku strast! Zato, uzmite svoju Coca-Cola limenku i proslavite u ritmu fudbala!