Nikola Demonja bio je uspešan u sastavljanju parova u društveno odgovornoj akciji kompanije Mozzart “Humanitarni tiket u podne – poznati tipuju”, a dobitak je uručio fondaciji “Budi human – Aleksandar Šapić”.

Poznati saksofonista sastavio je 68. dobitni tiket u akciji kompanije Mozzart, a svoje poznavanje fudbalskih prilika ovoga puta imalo je i dodatni efekat.

Demonjina supruga Ana Štajdohar takođe je učestvovala u akciji, ali tiket nije bio dobitan. Nikola je otkrio kako je izgledalo njegovo i “njeno” prognoziranje:

– Mozzart je prvo pozvao moju suprugu, a ona je mene pitala za pomoć oko sastavljanja tiketa. Tako sam i ja došao na red da odigram svoj humanitarni tiket. Nažalost nju nisam dobro savetovao, te tiket nije bio dobitan, a moj je prošao. Ali to stvarno nije bilo namešteno, ja da se pitam želeo bih da je svaki dobitan kada je humanitarna akcija u pitanju, čak pre nego i za sebe – pojasnio je muzičar, pa zatim dodao:

Povezana vest:  Šest saveta za pridržavanje zdrave ishrane na radnom mestu, prema Roz Parsel

–  Kladim se rekreativno, povremeno i uopšte nije važno da ja dobijem. Baš zato sam srećan što sam sada dobio u ovoj akciji. Podržao bih ovaj vid pomoći i zahvaljujem se Mozzartu na pozivu, mnogo mi je drago što akcija postoji i nadam se da ćete imati mnogo dobitnika u budućnosti – istakao je Demonja.

Na godišnjem nivou Mozzart podržava rad fondacija „Budi human” i “Podrži život“ i “, a kroz akciju „Humanitarni tiket u podne – poznati tipuju“ na više od 65 adresa stiglo je preko 4.500.000 dinara donacija, čime je pomognut rad mnogih organizacija.

Povezana vest:  Otkrivamo šta je „must have“ u vašoj putnoj torbi ovog leta

– Humanitarna fondacija Budi human – Aleksandar Šapić svakodnevno sakuplja novac za skoro 300 korisnika. Zahvalni smo što postoje humani ljudi kao što je Nikola Demonja, koji je uz malo sreće uspeo da dobije 82.600 dinara i što je odlučio da ovaj tiket pokloni upravo Fondaciji. Osim pojedinačnih žiro računa Fondacija ima i zajednički, a to je broj 1, koji predstavlja zajednički račun za sve korisnike, a Nikola je odlučio da njegov tiket ode upravo na taj račun. Važno je da napomenem da se sav novac sa ovog zajedničkog računa kvartalno deli na sve korisnike. Donacija Nikole Demonje i kompanije Mozzart je mali ali siguran korak ka bezbrižnijoj budućnosti, a mi kao Fondacija nastavljamo i ubuduće da pomažemo svima onima kojima je pomoć neophodna – rekla je Katarina Srećković, menadžer za odnose sa javnošću Fondacije.

Povezana vest:  K-Tigers spektakl stiže u Beograd

Osim primarnog cilja i pružanja pomoći onima kojima je ona najpotrebnija, kompanija Mozzart je zajedno sa poznatim ličnostima u akciji “Humanitarni tiket u podne” učinila dodatno vidljivim rad velikog broja organizacija, institucija i fondacija.