U Nixon kompaniji svaki sat je platno, a radi se samo sa kreativnim umovima koji inspirišu zajednicu skejtbordera koji su uvek u prvom planu procesa dizajna. Sa tim na umu, brend je realizovao kapsul kolekciju sa umetnikom i dizajnerom Taka Hajašijem.

Dugogodišnji Nixon-ov favorit, Hajaši je samouki slikar, grafički dizajner i dizajner obuće, rođen u Jokohami u Japanu. Preselio se u Santa Moniku kao mladić 1981. godine i tamo je i bio početkom 80-ih godina kada je otpočela sa razvijanjem scena skejtbordinga koja je izvršila ogroman uticaj na njegov život i umetnost.

Povezana vest:  Glovo ostvario saradnju sa lancem trgovina dm


Počeo je da crta u vrlo ranom dobu i većinu svog vremena proveo vozeći skejt ili eksperimentišući sa umetnošću, pronalazeći zajedničku inspiraciju u obe oblasti.

Tradicionalna estetika Hajašija, koja je inspirisana estetikom tribala, oživljava se na dva modela sata koji su zaštitni znak Nixon stilova, najprodavanijih Time Teller-a i ograničenog izdanja modela C39 Automatic izrađenog od kože, od kojih svaki sadrži potpis Hayashi printa u Horveen koži, nato narukvici i paleti zemaljanih tonova uključujući tamno braon, crnu, boju kosti i bungee.

Povezana vest:  Jedinstvena „Himna“ koja spaja nacije

Hajaši je u potpunosti redizajnirao model sata Time Teller sa 24-časovnim indeksima uključujući prilagođene kazaljke i brojčanike modela C39. Oba sata takođe sadrže Cerakote kućišta od nerđajućeg čelika i Hayashi grb na brojčaniku i sa zadnje strane kućišta. Prilagođeni C39 sadrži japanski automatski mehanizam i ograničen je na samo 100 primeraka.


Prva kolekcija Nixon satova ugledala je svetlo dana davne 1998. godine i bila je namenjena surferima. Danas Nixon satovi dolaze u brojnim kolekcijama, s bezbroj modela, boja, mehanizama kreirajući atraktivne i kvalitetne ručne časovnike koji su namenjeni sportistima, rok muzičarima ili jednostavno ljudima koji su lojalni NIXON brendu. Nixon brend svoje glavno sedište ima na obali Tihog okeana u južnoj Kaliforniji, sa brojnim predstavništvima u Evropi, Australiji i Aziji. Kao kompanija, ponose se kreiranjem aksesoara koji savršeno reflektuju njih same i njihov lični životni stil, protkan istraživanjima, putovanjima i upoznavanjima ljudi koji postaju deo forme stvari koje kreiraju. Nixon kompanija veruje u kvalitet i bori se za inovacije i novitete koji će vam poboljšati svakodnevni život.

Povezana vest:  Retrospektivnom revijom otvoren jubilarni 40. Belgrade Fashion Week