U beogradskom klubu Skver (Square) sinoć je organizovana žurka povodom početka kampanje mađarskog brenda HELL ENERGY sa holivudskom zvezdom Brusom Vilisom kao zaštitnim licem.

Novinari i poznati imali su priliku da uživaju u sjajnom ukusu vrhunskog brenda u oblasti energetskih pića, da se druže i zabave u kvizu znanja u kom je glavna tema bila karijera Brusa Vilisa. Najsrećniji i najveštiji među njima imali su priliku da osvoje majicu i kačket sa potpisom slavnog glumca. Nagradu im je uručio naš poznati glumac Vuk Kostić, koji je okupljenim novinarima priznao da vodi zdrav, ali i energičan život:

Povezana vest:  Schwarzkopf & Henkel nude posebnu ponudu za božićne i novogodišnje praznike

– Ja sam svoj mir pronašao na moru i boravak na vodi me zaista ispunjava, ipak kada sam u gradu neminovno je da živim brže i energičnije. Možda mi se zato dopada HELL ENERGY, kao i sama činjenica da ga konzumira i Brus Vilis.

HELL ENERGY, mađarski brend energetskih pića, prisutan je u više od 50 zemalja širom sveta i proizvodi 4,5 miliona konzervi bezalkoholnih pića dnevno u sopstvenoj fabrici u mestu Sikso. Oslanjajući se na vrhunski proizvodni pogon, visok kapacitet proizvodnje i primenu inovacija, HELL je u poslednjih 10 godina izgradio sopstvenu priču o uspehu i sada se smatra jednim od najvećih svetskih brendova u kategoriji energetskih pića. Reklamna kampanja sa Brusom Vilisom kao zaštitnim licem startovala je 2. aprila u zemljama širom sveta, među kojima je i Srbija.

Povezana vest:  dm look – moć transformacije