Modna manifestacija Deichmann Magic Night održana je u luksuznim Termama Olimia u Sloveniji od 7. do 10. juna. Događaj su ulepšale mnogobrojne aktivnosti u prestižnom wellness centru, kao i izlet u obližnje mesto Olimia. Terme Olimia  su izuzetna oaza mira koja pruža zadovoljstvo svim čulima i savršen otklon od užurbanog i stresnog načina zivota. U svojoj bogatoj ponudi nudi veliki broj  otvorenih i zatvorenih bazena sa termalnom vodom, uživanje u različitih vrstama finskih i parnih kupatila, zatim u aromatičnim masažama i drugim welness sadržajima koji svakog gosta inspirišu da se prepusti magičnim trenucima opuštanja.Welness Orhidelia je proglašen devetu godinu za redom za najbolji welness centar u Sloveniji.U sklopu kompleksa je i Family welness Termalia gde je sve uredjeno za porodično uživanje..Poznata lica i novinari su imali priliku da uživaju u čarima ovog kompleksa, a tako i u bogatom programu putovanja.

Povezana vest:  10 grešaka kod doručka koje vam remete ceo dan

Magično veče otvorila je DEICHMANN revija cipela. Kompanija Deichmann, proizvođač obuće broj 1 u Evropi je oficijalni sponzor 14.Magic Nighta. 

Na modnim revijama modeli su nosili aktuelnu kolekciju  uz koju elegantno i smelo možemo  da zakoračimo u leto koje je pred nama.  U sklopu  modnog programa prisutni su imali priliku da vide i nove modele slovenačke dizajnerke Sanje Veličković i brenda Allegra kreatorke Tanje Šepić.

Za besprekornu šminku i frizuru bio je zadužen profesionalni tim Fakulteta za estetiku i kozmetologiju. Veče je upotpunjeno nastupima pevačice Alke Vuice i  muzičara Nigora koji su oduševili publiku svojim novim singlom „Ti“. Takođe, na pisti, u ulozi modela, našle su se mnoge naše poznate dame,dok su ih iz prvih redova pažljivo posmatrale Biljana Krstić i Gorica Popović. 

Povezana vest:  Nova Nike kampanja – MY TIME IS NOW s pregršt fudbalskih zvezda (VIDEO)

Kako bi magija ovog mesta bila u potpunosti dočarana gostima i učesnicima Deichmann Magic Nighta organizovana je poseta obližnjem selu po kojoj su terme dobile naziv, Olimia. Prisutni su imali priliku da vide manastir, čija je unutrašnjost rađena pre svega u baroknom stilu, a kasnije se pojavljuje i rokoko. 

U manastiru se nalazi jedan od najvećih pozlaćenih oltara u Sloveniji. Takođe, kako su pravila nekada nalagala, svaki manastir je morao da ima svoju apoteku, pa se tako upravo ovde nalazi treća najstarija apoteka u Evropi. Izlet je zaslađen odlaskom u Čokoladnicu, a nije izostala ni tradicionalna poseta farmi jelena. Domaće vino i pivo, uz degustaciju lokalnih specijaliteta, a  tako i turnir u golfu izmamili su osmehe svih prisutnih i učinili atmosferu putovanja još čarobnijom.
 
Preduzeće DEICHMANN SE sa sedištem u Essenu (Nemačka) osnovano je 1913. godine i u stopostotnom je vlasništvu osnivačke porodice. Preduzeće je tržišni lider u evropskoj maloprodaji cipela i zapošljava više od 39.000 ljudi širom sveta. Pod imenom DEICHMANN postoje poslovnice u Nemačkoj, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Danskoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Hrvatskoj, Litvaniji, Austriji, Poljskoj, Portugalu, Rumuniji,  Rusiji, Švedskoj, Srbiji, Slovačkoj, Sloveniji, Španiji, Češkoj, Turskoj i Mađarskoj. Osim toga, grupa je zastupljena u Švajcarskoj (Dosenbach/Ochsner/Ochsner Sport), Holandiji i Belgiji (vanHaren) i u SAD-u (Rack Room Shoes/Off Broadway). Roland SE pripada grupi preduzetnika u Nemačkoj. Sa obućom MyShoes SE preduzeće je zastupljeno u Nemačkoj, Austriji i Švajcarskoj. Grupa je sa Snipes-Gruppe zastupljena u Nemačkoj, Austriji, Švajcarskoj, Belgiji, Holandiji, Španiji i Italiji.