Budući da živimo u digitalnom dobu, veliki deo naših planova je čak i na odmoru unapred isplaniran. Turistička organizacija Grada Beča započela je kampanju „Unrating Vienna“ u Hamburgu i Londonu kojom na duhovit način obrađuje temu digitalizacije, a turiste poziva da Beč upoznaju u sopstvenoj režiji.

Ako tokom juna boravite u Nemačkoj ili Velikoj Britaniji, primetićete neke od reklamnih plakata i bilborda na kojima su bečke znamenitosti prikazane uz različite komentare sa društvenih mreža. Tako možete na primer videti da je nekome pogled sa Džinovskog točka u Beču „bezveze“.

Povezana vest:  Danas se obeležava Međunarodni dan kafe: Godišnje popijemo 500 milijardi šoljica omiljenog napitka

U okviru kampanje Turističke organizacije Beča, u kojoj učestvuje i Muzejska četvrt, cilj je da se javnosti skrene pažnja na nužnost buđenja kritičke svesti kad je u pitanju digitalizacija. Ovog vikenda će tako na zgradi Muzeja Leopold biti projektovani neki od komentara sa društvenih mreža nakon posete ovom muzeju, kao što je jedna zvezdica uz komentar: „Ušli smo zato što pada kiša“.

Povezana vest:  SRBIJA VOLI ORGANIK PROIZVODE

Pored toga, u turističkom centru za informacije na Trgu Albertina u Beču je postavljen „slučajni generator“ koji prolaznicima nasumično predlaže dešavanja i obilaske, kako bi se dala šansa novim mestima, a samim tim i novim doživljajima u austrijskoj prestonici.

PHOTO: WienTourismus/ Paul Bauer