loreal-logo

Otvoren L’Oréal-ov Centar za prediktivnu evaluaciju

L’Oréal Grupa je u Gerland-u (Lion, Francuska) otvorila „L’Oréal Centar za prediktivnu evaluaciju“ (L’Oréal Predictive Evaluation Center). Reč je o istraživačkom i proizvodnom centru posvećenom predviđanju i proceni bezbednosti i efikasnosti kozmetičkih sastojaka i proizvoda. Zasnovan na trideset godina istraživanja i ulaganja, on konkretizuje L’Oréal-ovu viziju budućnosti evaluacije.

Na otvaranju centra, predsednik L’Oréal Grupe i generalni direktor Žan-Pol Agon (Jean-Paul Agon) je prokomentarisao: «Kao svetski lider u kozmetičkoj industriji, L’Oréal ima za cilj da ostane pionir na polju tehnološkog unapređenja evaluacije i inovacija, a takođe i da bude kompanija za primer na polju društvene odgovornosti. L’Oréal-ov Centar za prediktivnu evaluaciju je ilustracija posvećenosti Grupe etičkoj, inovativnoj i odgovornoj lepoti, koja se oduvek nalazila u samom središtu naše misije.»

Jedinstvena globalna mreža

Kako bi se predvideli bezbednost i efikasnost komponenti i gotovih proizvoda u ranijoj fazi i sa većom sigurnošću, u ovom L’Oréal-ovom centru se, motivisane inovacijama, stvaraju integrisane strategije za evaluaciju koje nastaju kao rezultat široke baze znanja i stručnosti na polju tehnologija poput inženjeringa tkiva, stvaranja molekula, grafičkih prikaza, modeliranja i automatizovanih test platformi.

Povezana vest:  Čišćenjem Ade Ciganlije završena četvrta sezona projekta „Volim reku, a ti?“

Centar rukovodi istraživanjima na polju prediktivne evaluacije u okviru L’Oréal Grupe i rezultat je ulaganja od 16 miliona evra: 7 miliona evra u 2000. godini, i 9 miliona evra u 2010. godini. Trenutno proizvodi više od 130 000 jedinica rekonstruisane biološke kože i tkiva rožnjače godišnje. U 2011. godini Gerland centar će imati kapacitet da proceni bezbednost više od 1000 proizvoda (formule ili sirovine) i efikasnost 100 komponenti i sastojaka.

L’Oréalov Centar za prediktivnu evaluaciju će biti središte međunarodne mreže koja povezuje L’Oréal-ove aktivnosti na polju istraživanja i inovacija u Francuskoj, Kini i Singapuru. Kao središte mreže, on će na nivou L’Oréal Grupe razvijati integrisanu strategiju predviđanja, inkorporišući istovremeno informacije iz drugih centara za istraživanja i inovacije koji posluju u sklopu Grupe.

Povezana vest:  Otvorena izložba „Kako sunce vidi vašu kožu"

Ova mreža otelotvoruje radikalnu promenu u pristupu: predstavlja tehnološki i naučni skok napred od alternativnih metoda ka strategijama predviđanja.

Kao što je Loran Atal (Laurent Attal), potpredsednik Istraživanja i inovacija objasnio, «Obeležje snažnog istraživanja je njegova mogućnost da anticipira, naslućuje. L’Oréal-ov centar za predviđanje i procenu je dokaz ambicija L’Oréal-a na polju  istraživanja i inovacija. On će dovesti do otkrića novih oblika efikasnosti i novih nivoa performansi, popločavajući put za revolucionarne inovacije.»

L’Oréalovo Istraživanje je u središtu održive i odgovorne inovativne strategije

L’Oréal već duže od jednog veka pomera granice nauke kako bi izašao u susret težnjama miliona žena i muškaraca na polju lepote. Njegova posvećenost inovacijama je bila nepokolebljiva u njegovoj težnji da svima, bez obzira na to gde se nalaze u svetu, ponudi ono najbolje na polju kozmetike kada je u pitanju kvalitet, efikasnost i bezbednost.

Povezana vest:  LETNJE IZDANJE LUCKY SUN MARKETA POD SLOGANOM “I LOVE HANDMADE”

Ova posvećenost se ogleda u inovacijama koje zadovoljavaju raznolikosti širom sveta i poštuju principe ekološkog dizajna, a pritom ne ugrožavaju bezbednost potrošača.

L’Oréal-ov istraživački rad uvodi njegova ulaganja u nove naučne i tehnološke domene. Na polju biologije, na primer, genomska eksplozija, napredak u istraživanju matičnih ćelija i intenzivna upotreba višestrukih modela rekonstruisane kože, pružaju nam jasnije razumevanje raznolikosti mehanizama starenja prisutnih kod različitih etničkih tipova kože i kose, i istovremeno nam omogućavaju da identifikujemo nove ćelijske i molekularne mete, i da brže i tačnije predvidimo delovanje.