cocta_nevergreen

Cockta obnovljenim konceptualnim imidžom poručuje da je uvek živa

Ovih dana omiljeno piće Cockta konačno otkriva obnovljeni konceptualni imidž i novi slogan „Uvek živa“. Koncept kampanje, pod nazivom Nevergreen, u već kultnu istoriju bezvremenog pića vaše i naše mladosti unosi novitet web serije Nevergreen, koja će s trendi vampirskom tematikom među obožavatelje Cockte doneti novo poglavlje svežine, privlačnosti i misterioznosti. Nevergreen kampanja odvija se na 6 tržišta i to u Srbiji, Crnoj Gori, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Makedoniji, a Nevergreen webizode moći ćete i dalje da pratite od 5. maja na www.cockta.eu.
Po završetku izuzetno uspešnog regionalnog takmičenja na koje se prijavilo više od 400 mladih, Cockta je otkrila nove zvezde Nevergreen kampanje: 8 mladih glumaca, pobednika regionalnog takmičenja iz šest zemalja (Srbija, Crna Gora, Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina i Makedonija) okupili su se u martu u Ljubljani i sa dva ugledna reditelja snimili TV spot i 10 epizoda Cocktine web serije Nevergreen. Sve popularniji format serije, koja se seli u web okruženje, nastao je pod dirigentskom palicom slovenačkog reditelja Mihe Knifica, dok je TV spot delo međunarodno priznatog reditelja i autora filmova s Islanda – Thora. TV spot predstavlja misteriozni ulaz u 1. deo web serije Nevergreen, koji će biti prvi put predstavljen 5. maja 2011. na web stranici www.cockta.eu.

Povezana vest:  Verila se Kejt Mos

»Mladi glumci, izabrani na Cocktinom regionalnom takmičenju, izuzetno su me iznenadili. Dolaze iz različitih kulturnih sredina, različite su starosne dobi, a na snimanju smo imali osećaj da se poznaju odavno. Za relativno kratko vreme obavili su veoma težak posao u filmskom svetu i pri tom ostali predani projektu. Vrlo sam uzbuđen zbog konačnog proizvoda, i voleo bih da Cocktini obožavaoci dobro prihvate seriju Nevergreen«, izjavio je po završetku snimanja reditelj Miha Knific.

Povezana vest:  Šest načina da napravite kreativnu salatu koja će vas zasititi

Web serija Nevergreen prikazivaće se na web stranici www.cockta.eu 10 nedelja, svake nedelje od početka maja do kraja juna po jedna epizoda. Cockta će na taj način zajedno s novim TV spotom biti prisutna na tržištima Srbije, Crne Gore, Slovenije, Hrvatske, Bosne i Makedonije. U sledeća dva  meseca najavljene su zanimljive promocije raznih okusa, Cockta zabave i brojne druge Cockta aktivnosti, koje će repozicionirati kultni brand i učestvovati u stvaranju priče o piću vaše i naše mladosti i za generacije koje dolaze.

Povezana vest:  Polovina pacijenata sa srčanom slabošću ne doživi 5 godina nakon postavljanja dijagnoze