Milos Uzelac, Oliver Dulic,Mihailo Jankovic, Dejan Raonic

Peti rođendan kompanije Sekopak
 
Kompanija Sekopak, osnovana novembra 2006.godine, proslavila je pet godina postojanja. Kao kompanija koja se zalaže za očuvanje životne sredine u Srbiji i lider u upravljanju ambalažnim otpadom, sa velikim ambicijama, ima uvek u vidu sigurnost svojih klijenata.
Na proslavi petogodišnjice uspešnog poslovanja, kompanija Sekopak je predstavila novi logo pod kojim će nastaviti da se još snažnije bori za ostvarivanje strateških ciljeva koje su postavili prilikom osnivanja kompanije.
„Novi logo kompanije Sekopak predstavlja prirodnu simbiozu simbola „Zelena tačka“ i postojećeg logotipa kao dva znaka društvene odgovornosti. Sekopak će nastaviti da se stara da u saradnji sa partnerima uveća učinak sistema uz stalno smanjenje troškova i time da svoj doprinos u ostvarivanju nacionalnih ciljeva“, istakao je generalni direktor Sekopaka, gospodin Miloš Uzelac.
Sekopak je preko svojih partnera i sakupljačkih mreža, reciklirao i prikupio 21.000 tona ambalažnog otpada, što povrđuje da je premašen propisan nacionalni cilj od 10%. Sekopak je sakupio i reciklirao sve vrste materijala zastupljenih prema sledećim procentima: 27% plastike, 50% papira i kartona, 21% stakla, 1% metala i 1% drveta.
Pre dve godine, donet je set zakona iz oblasti životne sredine, sa fokusom na ambalažni otpad. Nešto više o rezultatima sprovođenja zakona u prve dve godine, državnim ciljevima u ovoj oblasti kao i o evropskim standardima kojim težimo, govorio je ministar životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja, gospodin Oliver Dulić.
Među govornicima bili su i Mihailo Janković, predsednik Upravnog odbora kompanije Knjaz Miloš i Dejan Raonić, generalni direktor JKP „Čistoća“ Kragujevac i predsednik Skupštine Udruženja komunalnih preduzeća „KOMDEL“.
Pre nešto više od godinu i po dana, Sekopak je postao ponosni član evropske porodice sistema Pro Europe i nosilac licence prestižnog simbola „Zelena tačka“ za Republiku Srbiju. Proizvodi obeleženi „Zelenom tačkom“ rado su viđeni na tržištima širom Evrope. Oni ukazuju potrošačima i poslovnim partnerima da je kompanija čije proizvode krasi ovaj simbol posvećena očuvanju životne sredine kroz odgovorno upravljanje svojim ambalažnim otpadom.
Povezana vest:  Prvi letnji popusti na Zira Shopping Party-u