dove 3DOVE, Gradski zavod za javno zdravlje i Građanska incijativa Majka hrabrost pokreću edukativnu kampanju za pravilno pranje ruku
Svoje zdravlje u svoje ruke
Generalna skupština Ujedinjenih nacija 2008. godine ustanovila je Svetski dan čistih ruku. Od tad u čitavom svetu, Vlade država, organizacije i mediji sprovode različite aktivnosti kako bi motivisale građane, da se navika redovnog i pravilnog pranja ruku sapunom stvori još u detinjstvu
Pranje ruku sapunom jedna je od najefektivnijih i najisplativijih mera prevencije mnogih zaraznih bolesti. Pre više od 100 godina, Jovan Jovanović Zmaj napisao je stihove: „pre i posle jela treba ruke prati, nemoj da te na to opominje mati“.  Međutim ti stihovi opisiju samo jednu situaciju u kojoj je pranje ruku obavezno, ali takvih situacija ima mnogo više.
U Srbiji još uvek je 25% dece kojima ni opomene nisu pomogle da redovno praktikuju pranje ruku sapunom i tekućom vodom. Među odraslima situacija je još gora. Skoro 30% odraslih  ne pere redovno svoje ruke sapunom.
dove 5Kampanja za pravilno pranje ruku, koju su danas pokrenuli DOVE, Građanska incijativa Majka hrabrost i Gradski zavod za javno zdravlje, obraća se prvenstveno deci i učenicima osnovih škola, ali i roditeljima i svim ostalim građanima.
-Želimo da deca ozbiljno shvate poruku o značaju pranja ruku sapunom. U Srbiji svako ima mogućnost da redovno i pravilno pere ruke i na taj način zaštiti sebe i druge od prenošenja različitih bolesti – izjavio je Boris Živković, portparol kampanje i marketing menadžer kompanije Unilever za Srbiju i Crnu Goru.
U okviru kampanje biće distribuirano 20 hiljada Dove sapuna, što je poklon kompanije Unilever deci Srbije, kao i  edukativni materijal o pravilnom pranju ruku, koji je razvila Svetska zdravstvena organizacija.
Jedna količina DOVE krem sapuna i letaka biće uručena Zvezdarskom porodilištu, a u sprovođenju te aktivnosti u kampanji podršku i pomoć pružila je partnerska organizacija Građanska inicijativa Majka hrabrost.
Edukativnoj DOVE kampanji za pravilno pranje ruku priključila su se i dečija pozorišta Boško Buha, Duško Radović i Petar Pan, koji će tokom kampanje uz svaku prodatu ulaznicu svojim posetiocima uručiti DOVE krem sapun i letak.
-Dove je do sada učestvovao u sličnoj kampanji u Rumuniji i drugim državama regiona i po prvi put, ali svakako ne i poslednji učestvuje u kampanji koja se realizuje u Srbiji – izjavio je Dan Rusu, generalni direktor kompanije Unilever za Srbiju i Crnu Goru.
-Dove je brend koji brine o rukama, ali i o ljudima, a posebno o deci. Naš poklon deci Srbije ima za cilj da pomogne stvaranju jedne lepe, korisne i zdrave navike koju mi podržavamo – dodao je Rusu.
Povezana vest:  Belgrade Beer Festa postao najposećeniji festival u Evropi