Opel OnStar

Priznanje za Opel/Vauxhallov OnStar napredni sistem

Engleski automobilski magazin, Auto Express, uručio je Nagradu za tehnologiju 2015. (Technology Award 2015) Opel/Vauxhallu, i to za OnStar, novi sistem personalne konektivnosti i servisne asistencije. „Ovo je visokotehnološka revolucija, koja obećava da će učiniti iskustvo vlasništva jednog Opel/Vauxhalla mnogo prijatnijim za hiljade vozača širom Velike Britanije“, sažeo je Auto Express.

Povezana vest:  Kako je Opel stvorio karavan i kako nastavlja da ga razvija

Sveobuhvatna servisna usluga koju nudi OnStar uključuje dvadeset četvoročasovnu asistenciju prilikom sudara, asistenciju protiv krađe vozila, asistenciju na putu, preuzimanje destinacije, dijagnostiku vozila i važne operativne podatke, kao i daljinsku kontrolu različitih funkcija vozila putem aplikacija za pametne mobilne telefone. Od avgusta, OnStar operateri, bazirani u servisnom centru u Lutonu u Velikoj Britaniji, biće dostupni 24/7, 365 dana u godini, rešavajući sve probleme i hitne slučajeve.

Povezana vest:  ADAM ROCKS stupa na scenu

Sa uvođenjem OnStara, svaki Opel/Vauxhall će postati moćan, mobilni „Wi-Fi“ izvor. Do sedam mobilnih uređaja će moći simultano da se konektuje, pružajući putnicima mogućnost da igraju igrice, budu u kontaktu s porodicom i prijateljima preko društvenih mreža, i gledaju TV ili filmove putem „streaminga“. Vozač takođe može da iskoristi automobil kao pokretnu kancelariju, naravno kada vozilo nije uključeno u saobraćaj.

Povezana vest:  Novi Peugeot 308 izabran za EVROPSKI AUTOMOBIL 2014. godine

Novi sistem personalne konektivnosti i servisne asistencije će inicijalno biti lansiran na 13 evropskih tržišta, dok će ostala uslediti kasnije. Servis koji pruža OnStar će biti besplatan u prvih 12 meseci nakon aktivacije.