Chevrolet-Camaro-Convertible-02Novi Kamaro kabriolet premijerno prikazan na Međunarodnom Sajmu automobila u Los Anđelesu

Lider u segmentu, Ševrolet Kamaro, otvara novo poglavlje sa premijerom Kamaro kabrioleta na Međunarodnom sajmu automobila u Los Anđelesu. Novi kabriolet će početi da se proizvodi u januaru, a naći će se u prodaji u Severnoj Americi u februaru. Evropski ljubitelji Kamaro modela mogu da očekuju Kamaro u odabranim evropskim predstavništvima kompanije Ševrolet u septembru sledeće godine.

Chevrolet-Camaro-Convertible-03„Lansiranje novog kabrioleta otvara dizajn i performanse Kamara ka novom segmentu potencijalnih klijenata“, rekao je Kris Peri, potpredsednik sektora marketinga u Ševroletu. „Povratak Kamara u 21. veku je izuzetno popularan, tako da je normalno da sada proširimo i usmerimo proizvod u novim pravcima.“

Kamaro je preuzeo vođstvo u ukupnoj prodaji u SAD u svom segmentu, sa originalnim kupe modelom koji je lansiran u proleće 2009. godine. Pravo na kupovinu jednog od prvih kabrioleta je nedavno prodato na aukciji u Baret-Džekson aukcijskoj kući za 205.000 dolara, a sav prihod je dat u humanitarne svrhe. Edicija Niman Markus Kamaro kabrioleta za 2011. godinu, grupa od 100 ekskluzivnih automobila sa elementima dizajniranim po porudžbini, koji su procenjeni na 75.000 dolara svaki, rasprodata je za samo tri minuta.

Povezana vest:  Novo Opelovo performantno sportsko sedište: Skrojeno za Insigniju GSi

Snažna struktura

Kamaro je dizajniran i konstruisan da bude u skladu sa modelom kabrioleta, što znači da će kupci uživati u zabavi koju nudi vožnja sa spuštenim krovom i dinamikom vožnje kao kod kupea. Četiri strateška pojačanja ojačavaju već snažnu strukturu karoserije.

To uključuje:

-Povezana Mekfirsonova suspenzija ispod haube

-Spona koja ojačava prenos

-Spona na podvožju

-Prednje i zadnje spone na podvožju.

„Naš cilj prilikom razvoja je bio da napravimo kabriolet koji će sličiti kupeu što je to više moguće kada je u pitanju kvalitet vožnje, upravljanje i sveukupne performanse“, rekao je Al Openhajzer, glavni inženjer za Kamaro.

Primer snage Kamaro kabrioleta je prikazan u podešavanju amortizera – tačnije, u nepostojanju razlika između kabriolet i kupe modela.

Povezana vest:  Citroen DS3 je NET Auto 2011

„Kako bi kompenzovali smanjenu strukturu otvorenog automobila, inženjeri često učine da amortizeri budu mekši, pretvarajući kabriolet u automobil za vožnju po bulevarima“, rekao je Openhajzer. „Mi smo ipak odabrali teži ali bolji put, gde smo ojačali strukturu bez ublažavanja suspenzije. U odnosu na Camaro kupe, nismo promenili čvrstinu niti jedne opruge ni amortizera.“

Rezultat toga je kabriolet koji je sačuvao skoro svo ubrzanje, ponašanje na putu u performanse Kamaro kupea.

Dodatna strukturalna bezbednosna pojačanja su dizajnirana tako da smanje buku i vibracije, a u isto vreme doprinose eliminaciji vibracije volana. Ova pojačanja uključuju hidroformirane cevi u A stubovima, unutrašnji podupirač u gornjem delu vetrobrana, ojačan prednji noseći stub i pojačanja unutar poluga klackalice.

Chevrolet-Camaro-Convertible-04Vrhunska prefinjenost

Na početku su dizajneri i inženjeri želeli da eliminišu uobičajeni izgled noseće konstrukcije za krov kabrioleta i uspeli su u tome, koristeći kompozitne spojke umesto aluminijumskih, te produžavajući materijal krova ispod linije pojasa i proveravajući šav na krovu. Rezultat toga je krov koji je gladak, nategnut i pažljivo skrojen i koji takođe zadržava glatku liniju krova kao kod kupea.

Povezana vest:  DEKRA Izveštaj 2012: Astra i Insignija dobile najbolje ocene za kvalitet

Krov na sklapanje se sklapa za oko 20 sekundi. Napravljen je u saradnji sa istim proizvođačem koji je radio krov za Korvetu kabriolet, i funkcioniše na isti način. To znači da se sklapa u jednostavni oblik slova Z, i zatvara se uz pomoć jedne podesno postavljene ručke koja se nalazi na sredini zaglavlja vetrobrana. Kada se reza okrene na položaj za otvaranje, pritiskom jednog jedinog dugmeta prozori se spuštaju a krov se aktivira.

Napravljen je od debelog, izdržljivog platna i prekriven je akustičnim materijalom koji obezbeđuje tihu vožnju kao u kupeu kada je krov podignut. Takođe ima i staklo na zadnjem prozoru i aparat protiv kondenzacije na zadnjem prozoru.