Srpski teniser Novak Djoković ozvaničio je danas saradnju sa francuskim brendom Lakost (Lacoste), jednim od najprestižnijih svetskih proizvodjača sportske opreme i garderobe. Današnji dan je simbolično izabran za početak saradnje jer je 22. maja 1987. godine rodjen Novak Djoković. On će se prvi put u novoj opremi pojaviti na Rolan Garosu, koji počinje u nedelju 28. maja.

-Ponosan sam što sam postao novi ‘krokodil’ – rekao je Djoković na predstavljanju novog partnerstva, navodi se u saopštenju.

On je rekao da mu je čast i privilegija što je počeo saradnju sa poznatim i uglednim brendom kao što je Lakost.

-Čovek po kome brend nosi ime, Rene Lakost, je veliki šampion, koji je uneo revoluciju u sport i modu tako što je tridesetih godina prošlog veka lansirao polo majice. To što sam deo njegovog nasledja mi predstavlja zadovoljstvo u svakom smislu. Lakost prati trendove, ali i čuva svoj identitet. Ujedno, predstavlja vrednosti za koje se svi borimo, uprkos činjenici da je oko nas mnogo izazova. Ali, svet je lep, a greške koje se dešavaju pomažu nam da učimo, rastemo i razvijamo se. To je i Rene Lakost radio, a pritom je imao izuzetnu harizmu i uspeh. On nije bio samo teniser, već se dokazao i na mnogim drugim poljima – dodao je on.

U saopštenju nisu navedeni detalji ugovora. Lakost je za Djokovića specijalno dizajnirao istoimenu liniju odeće koju će nositi na svim turnirima tokom sezone. Djokovićev potpis je odštampan na levom rukavu polo majice, čija grafika je inspirisana linijama teniskog terena. Na majici za Rolan Garos su dominantne boje crvena, plava i bela, a šorcevi će biti beli ili crni. Na Vimbldonu će nositi skroz belu opremu, a u finišu sezone menjaće teget, crvenu i crnu majicu.

Povezana vest:  Federer donirao milion dolara za obroke 64.000 dece u Africi

-Francuska i Srbija imaju iste boje na zastavi, pa nam nije bilo teško da ih uklopimo u dizajn za Rolan Garos. Radili smo zajedno na tome da imam najbolji dizajn i materijale i drago mi je da je ceo tim otvoren za ideje, dogovore. Ovo partnerstvo se ne odnosi samo na činjenicu da nosim majice sa logotipom Lakost, već se radi o vezi koja se širi na mnogo nivoa – naveo je drugi teniser sveta.

Povezana vest:  Đoković u četvrtfinalu mastersa u Šangaju

Djoković će brend Lakost predstavljati i van terena. Iz te kompanije naveli su da su izuzetno zadovoljni što su angažovali Novaka Djokovića kao globalnog ambasadora. Kako su istakli, Rene Lakost, legendarni teniser i osnivač brenda i najbolji srpski teniser su dve legende koje dele iste vrednosti, fer-plej, istrajnost i eleganciju.

Teniser i pronalazač Rene Lakost, popularni „Krokodil“ i Andre Žilije su 1933. godine pokrenuli svojevrsnu revoluciju u svetu sportske opreme kreiravši čuvenu Lakost polo majicu, koja je igračima omogućila veću slobodu kretanja, a istovremeno je postala simbol elegancije i stila. Kolekcija „Novak Djoković“ dostupna je od maja u svim Lakost buticima širom sveta.

Povezana vest:  FED CUP 2013 Hantuhova bolja od Jovanovski, Slovakinje povele sa 1:0