Loving Corsa 4 Nova Opel Corsa stigla u Srbiju, Ines Janković predstavila kolekciju LovingCorsa

Sa potpuno novom Corsom, Opel je na tržište Srbije doveo urbani, šik, automobil koji stvara sve veće mogućnosti u modno-nadahnutom B segmentu. Sve prednosti Opel Corse Opel je predstavio domaćoj publici na ekskluzivnoj promociji u Beogradskom lokalu Promenada. „Prefinjena, elegantna i uzbudljiva za vožnju, nova Corsa odiše luksuzom skupocenog automobila. Vrhunski materijali i karakteristike čine njenu unutrašnjost daleko najboljom u klasi.“, zvanicama se obratio poznati voditelj Ognjen Amidžić.
Na binu su potom došli predstavnici Asocijacije automobilskih novinara Srbije, Dragan Milutinović i Vladan Slavković, koji su direktoru Opela Draganu Nenadoviću uručili laskavo priznanje za automobil godine u Srbiji. „Ovo je treća Corsa koja dobija tutulu automobila godine u Srbiji, što je još jedan od dokaza da govorimo o impresivnom automobilu.“, izjavio je Dragan Milutinović i dodao da je Corsa i u mnogim zemljama u okruženja osvojila tutulu automobila godine kao i Auto Best nagradu u Evropi. „Nova Corsa svakako je zaslužila titulu auta godine jer je jedan od najpopularnjih novih malih automobila na tržištu, pristupačna prosečno platežnom kupcu u Srbiji, tehnički vrlo napredna, sa dugogodišnjom dobrom reputacijom u Evropi.“, nadovezao se Vladan Slavković.
Moderna, peta generacija Corse nudi novi izgled i novo iskustvo u vožnji, uz novu šasiju i optimizovano upravljanje, kombinujući umetnost nemačkog inženjeringa i emocionalnog dizajna, vrhunsku digitalnu povezanost i odličan odnos cene i performansi. Nova generacija benzinskih i suštinski izmenjenih turbo dizel motora obezbeđuje novi nivo udobnosti, vrhunske performanse i nisku potrošnju goriva.
„Opel Corsa je potvrđena kao dugogodišnji najbolje prodavani model: kroz četiri generacije modela u periodu od 32 godine, 12,6 miliona jedinica prodato je širom Evrope. Ona je uvek bila veoma hvaljena, posebno zbog svog privlačnog izgleda i efikasne upotrebu prostora u okviru svojih kompaktnih dimenzija“, izjavio je generalni direktor Opela Dragan Nenadović. „Ubeđen sam da će nova, peta generacija, sa svojim novim nivoom udobnosti, modernim sistemima za pomoć vozaču i info-zabavnim sistemom nastaviti uspeh ovog modela. Sa petom generacijom modela Corsa želeli smo da ponudimo novo iskustvo u vožnji u ovoj klasi vozila po pitanju zadovoljstva, udobnosti i bezbednosti. Zbog toga naš najprodavaniji model dolazi na tržište sa toliko novih tehnologija“.
Pritiskom na dugme, Gradski režim upravljanja, dostupan u standardnoj verziji sem ako je izabrana Opel Eye prednja kamera, povećava moć električnog servo upravljača pri manjim brzinama, što je posebno korisno pri manevrisanju u urbanim područjima sa gustim saobraćajem. Podrška pri pokretanju uzbrdo je takođe dostupna u standardnoj verziji. Ona vrši funkciju kočenja u trajanju od oko dve sekunde. Ovo sprečava kretanje unazad kada se vozilo kreće uzbrdo.
Nova Corsa uvodi niz sistema za pomoć vozaču, od kojih su mnogi bez premca u svojoj klasi. Napredna pomoć pri parkiranju nalazi parking mesta i automatski parkira vozilo, a da vozač ne mora da dodiruje upravljač. Ovaj ultrasonični sistem zasnovan na senzorima meri pogodna paralelna ili upravna parking mesta, računa putanju vozila i automatski parkira Corsu. Napredna pomoć pri parkiranju uvek dolazi sa Praćenjem bočnog mrtvog ugla, koje takođe koristi ultra-zvučne senzore da upozori vozača o neposrednom sudaru pri prestrojavanju. Senzori imaju domet od tri metra sa leve i desne strane vozila i mogu da opaze objekte ili druga vozila u mrtvom uglu vozača. Svaki put kada vozilo dođe u domet senzora, LED sijalica zasvetli u odgovarajućem bočnom retrovizoru. Druga generacija Opel Eye prednje kamere, sa Čitačem saobraćajnih znakova, Upozorenjem za napuštanje trake, Pomoći kod dugih svetala, Indikatorom odstojanja i Upozorenja na mogućnost čeonog sudara, još više poboljšavaju bezbednost u vožnji. Kako bi se još više povećala bezbednost, nova generacija Corse može se opremiti Bi-Xenon sistemom svetala koji uključuje svetlo za krivine.
Nakon kratkog predstavljanja zvezde večeri, usledila je revija LovingCorsa, brenda INES Atelier, koja je kao i sama Corsa zadivila sve zvanice. Kreatorka Ines Janković pronašla je inspiraciju za modele u nesvakidašnjem koloritu i napredim performansama nove Corse. Kolekcija LovingCorsa namenjena je sofisticiranoj ženi visokih zahteva, baš kao i sama Corsa. Studirane forme, ženstvene konture, kvalitetni materijali, uz dodir vanvremenskog glamura, jesu sama srž kolekcije.

Povezana vest:  Nova Opel Astra BiTurbo hečbek: „Pikantna“

Među brojnim zvanicama bili su ljudi iz različitih sfera javnog života Srbije. Uz prisustvo brojnih gostiju, novinara, Opelovih partnera, promocija se nastavila uz muzički izbor DJ Munje do kasno u noć.

Potpuno nova Corsa može se naručiti po ceni već od 10.600 eura, sa bogatom opremom

Nova šasija nema ni jedan deo zajednički sa šasijom predhodnog modela. Stabilnost pri pravolinijskoj vožnji i skretanju povećana je zahvaljujući spuštanju centra gravitacije za 5 mm, čvršćem pomoćnom ramu i novoj geometriji vešanja, uključujući novi prednji zglob. Poboljšano je i naginjanje u krivini, odziv upravljača i karakteristike podupravljanja. Nove karakteristike amortizacije omogućavaju petoj generaciji modela Corsa da bolje filtrira vibracije usled vožnje preko rupa na putu i neravnih površina, što obezbeđuje vrhunsku udobnost u ovom malom automobilu. Razvoj potpuno nove električne arhitekture omogućava još prefinjeniji nivo interakcije različitih sistema u ovom automobilu. Nova geometrija upravljanja i kalibracija upravljačkog softvera pomažu novom, električnom servo upravljaču osetljivom na brzinu: on sada ima još precizniji odziv, te poboljšava užitak u vožnji i udobnost.
Glavna atrakcija ispod haube novog Corsa modela je Opelov novi benzinski trocilindarski, 1.0 ECOTEC turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem. Ovaj ultramoderni motor „džepnog formata“, koji je upravo debitovao u Opel ADAMU i koji je kreiran od nule, postavlja novi standard u svojoj klasi za veoma nizak nivo buke, vibracije i grubosti, kao i za visok nivo udobnosti u vožnji: kompaktni 1.0 ECOTEC turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem, u potpunosti napravljen od aluminijuma, sadrži kontra-rotirajuću balansnu osovinu – što je jedinstvena osobina za ovu klasu. Dostupan je u dve konfiguracije: sa 66 kW/90 ks ili 85 kW/115 ks. Obe verzije su naravno usklađene sa Euro 6 standardom, dok verzija sa 66 kW/90 ks prosečno troši samo 4,3 l/100 km uz emisije od samo 100 g/km CO2. Opelov mali benzinski motor nove generacije ne samo da se ističe po niskom nivou buke, već i po odličnom odzivu zahvaljujući velikom obrtnom momentu dostupnom na malom broju obrtaja. Obe verzije dostižu 170 Nm obrtnog momenta pri samo 1.800 rpm.
Ponuda benzinskih motora takođe uključuje 1,2 i 1,4-litarske, četvorocilindarske motore. Novitet je 1,4-litarski turbo motor sa 74 kW/100 ks i 200 Nm maksimalnog obrtnog momenta dostupnog od 1.850 do 3.500 rpm. Ovaj motor je stoga motor sa najvećim obrtnim momentom u novoj ponudi motora za model Corsa. Naravno, oba motora su usklađena sa Euro 6 standardom.
Ponudu motora za model Corsa proširuju potpuno izmenjeni, prefinjeniji i takođe usklađeni sa Euro 6 standardom, 1,3-litarski CDTI motori sa 55 kW/75 ks i 70 kW/95 ks. U početku, najštedljivija dizel verzija modela Corsa, sa 70 kW/95 ks, petostepenim ručnim menjačem i sistemom za povraćaj kinetičke energije, smanjuje emisiju CO2 modela sa 3 vrata na 85 g/km, a potrošnju goriva na prosečnih 3,2 l/100 km. Ovo je donelo ovom modelu ocenu efikasnosti A+ (prema Uredbi EK br. 715/2007).
Međutim, vožnja nove Corse nije zabavnija i prijatnija samo zbog potpuno novih i razvijenijih motora. Uvođenje novih menjača takođe doprinosi boljem iskustvu vožnje i unapređenoj efikasnosti. Obe verzije 1.0 ECOTEC turbo motora sa direktnim ubrizgavanjem uparene su sa potpuno novim šestostepenim manuelnim menjačem koji se izdvaja dizajnom sa manjim trenjem kod unutrašnjih komponenti i vrhunskom preciznošću pri menjanju brzina i udobnosti. U novoj generaciji Corse takođe je dostupan novi šestostepeni automatski menjač, koji uvodi viši nivo luksuza u vožnji u segmentu malih automobila i postavlja standard koji je prethodno bio rezervisan samo za više klase vozila. Pored nove Corse, Opel predstavlja i novu generaciju automatskog menjača, Easytronic 3.0.
Dizajneri nove Corse su kombinovali njenu popularnu, dinamičnu siluetu sa tečnim, izvajanim linijama i preciznim detaljima koji su tipični za Opelovu nagrađivanu filozofiju dizajna. Novi stil prednjeg dela auta uključuje elegantno izvajane farove, sa LED dnevnim svetlima u obliku krila, kao i masku u obliku trapeza sa dominantnom hromiranom rešetkom i Opelovim znakom. Ova prednja maska čini da nova Corsa izgleda još bolje na putu. Zadnji deo ima izvijen, sportski izgled: široka, horizontalno podeljena zadnja svetla čine auto vizuelno širim, a prelaze i na zadnju ramenu liniju, dajući Corsi još upečatljiviji stav. Sa dužinom od samo 4,02 metra, najbolje prodavani Opelov model i dalje nudi dosta prostora za do pet putnika – i u porodičnoj verziji sa 5 vrata i u sportskoj verziji sa 3 vrata.
Corsina visokokvalitetna kabina je takođe elegantna, moderna, a dizajneri su joj pružili novi nivo inspirišuće prefinjenosti. Kokpit svedenog dizajna organizovan je duž izduženih horizontalnih linija koje povećavaju osećaj prostranosti. Postavljen je oko upadljive konzole i instrument table. Dodatno dostupni IntelliLink info-zabavni sistem sastoji se od ekrana od 7 inča u boji, osetljivog na dodir, koji je savršeno smešten na centralnoj konzoli, između vozača i suvozača. Opelov nagrađivani info-zabavni sistem nudi optimalne mogućnosti povezivanja. Kompatibilan je sa Apple i Android uređajima, što Corsu čini najbolje povezanim malim automobilom na tržištu. Vozači mogu koristiti aplikacije poput BringGo za navigaciju, kao i Stitcher i TuneIn za slušanje radija i podkasta širom sveta. Integracija Apple iOS uređaja u IntelliLink sistem omogućava SIRI EYES FREE glasovnu kontrolu. Ovo dozvoljava vozačima da poslušaju primljenu SMS poruku ili da izdiktiraju SMS poruke i imejlove ne skidajući ruke sa upravljača i oči sa puta ispred sebe.

Povezana vest:  Četvrti Tata Nano koji se zapalio sam od sebe