S.A.R.S. U BORBI PROTIV NASILJA NAD ŽENAMA
Bend S.A.R.S. sinoć je premijerno prikazao svoj najnoviji spot pod nazivom „Praktična žena“ koji šalje snažnu poruku protiv porodičnog nasilja a „nežnijem“ polu predstavlja kratak kurs samoodbrane. Video je nastao kao deo projekta #CrazyEnoughToChangeTheWorld i prvi je u nizu koji će pokušati da promeni svet na bolje!
Za manje od 24 sata, spot „Praktična žena“ pregledan je preko 15.000 puta!
„Nismo želeli da napravimo još jedan sumoran video gde su žene u modricama, uplašene i nemoćne. Odlučili smo se za drugačiji pristup u nameri da ohrabrimo žene i naučimo ih kako da se žaštite i odbrane ukoliko postanu žrtve porodičnog nasilja. Tako će uz novu pesmu S.A.R.S.a „Praktična žena“ biti prikazan i kratki kurs samoodbrane i nadamo se da će ovaj video na neki način nekome promeniti svet,“ objasnili su Dušan Adamović i Marko Romčević, autori projekta #CrazyEnoughToChangeTheWorld.
Inače, ova inicijativa predstavlja prvu na svetu javnu „open source“ bazu koja će sadržati video materijale o društveno angažovanim pitanjima koja će biti dostupna apsolutno svima za upotrebu i to potpuno besplatno!
„Sve što treba da uradite je da odete na naš sajt CrazyEnoughToChangeThe.World, pronađete društveni cilj koji želite da podržite, pronađete video u našoj bazi koji najviše odgovara vašoj kampanji i iskoristite ga u celosti ili ga prilagodite vašim potrebama. To znači da možete da dodate vašu muziku, titlove i preradite ga u skladu sa vašim projektom,“ objašnjavaju Dušan i Marko. „Video protiv porodičnog nasilja je prvi muzički spot koji će se naći u našoj bazi i bend S.A.R.S. ga je iskoristio kao spot za njihovu pesmu „Praktična žena“. U planu su još dva videa – protiv pedofilije i povećanja svesti o raku dojki, a uskoro ćemo bazu obogatiti i kraćim formama koje će se baviti drugim bitnim društvenim temama. Pozivamo sve muzičare, društveno odgovorne kompanije i pojedince iz svih krajeva sveta da odaberu neki video iz naše baze i budu dovoljno hrabri i ludi da se upuste u menjanje sveta…“
Novi, peti studijski album „Proleće“, u izdanju Lampshade Media, objavljen je na zvaničnom YouTube kanalu grupe neposredno nakon beogradskog koncerta, a, kada je proleće i kalendarski stiglo, izašao je na Deezeru.