Kompanija HEINEKEN i menadžment Formule 1 (F1) postigli su sporazum kojim je Heineken brend postao globalni partner Formule 1. Višegodišnje partnerstvo biće ozvaničeno na Heineken Velikoj nagradi Italije u Monci u septembru ove godine.

Od početka F1 sezone 2017. Heineken će biti zvanični partner tri Velike nagrade (GP) i biće među vodećim sponzorima na nekoliko drugih događaja u okviru Formule 1 koje izaberu čelni ljudi brenda Heineken i F1 menadžmenta. Heineken će biti zvanično pivo Formule 1 kao i velikog broja događaja koji se organizuju pod okriljem Svetskog šampionata Formula 1 (FIA Formula One World Championship), ali oznake brenda neće biti vidljive na bolidima bilo kog tima.

U okviru ovog partnerstva biće kreiran poseban Heineken globalni manifest „Open your world“, kao i kampanje „If You Drive, Never Drink“. Kampanje će uključiti brending staza, TV reklame, aktivacije na društvenim mrežama, događaje za fanove, posebne PR aktivnosti, kao i promo pakovanja i aktivnosti na mestima prodaje. Ambasadori ovih kampanja biće poznati asovi Formule 1 Dejvid Kultard i Ser Džeki Stjuart.

Povezana vest:  Znate li da vazduh u vašem domu može biti duplo zagađeniji od spoljašnjeg?

„Formula 1 je mnogo više od trke, to je globalni dogadjaj i zahvaljujuci ovom partnerstvu Heineken ima jedinstvenu priliku da se približi postojećim i potencijalnim potrošačima na velikom broju tržišta. Formula 1 za nas otvara velike komercijalne mogućnosti, kao i mogućnosti za promovisanje platforme „uživaj odgovorno“ i razmenu iskustva između rukovodstva F1 i naših zaposlenih“, rekao je Đanluka di Tondo (Gianluca Di Tondo), senior direktor brenda Heineken na globalnom nivou i dodao: „Ovo partnerstvo biće dopuna našim postojećim promotivnim platformama i put do velikog broja fanova na stazama Formule 1 i do 400 miliona televizijskih gledalaca koliko prati takmičenje svake godine. Uzbuđenje koje smo našim potrošačima doneli kroz dugogodišnje i uspešno partnerstvo sa UEFA Ligom šampiona, Svetskim ragbi kupom i franšizom filmova o Džejmsu Bondu sada ćemo preneti i u Formulu 1.“

Povezana vest:  NIVEA najmlađim Uzičanima poklonila igralište u okviru kampanje GDE NAM RASTU DECA

„Heineken je internacionalni premium brend sa ogromnim marketinškim potencijalom. Zadovoljstvo mi je da brendu i kompaniji poželim dobrodošlicu u porodicu Formule 1 i unapred se radujem saradnji sa njima kako na stazi tako i na drugim F1 događajima“, rekao je Berni Eklston (Bernie Ecclestone), generalni direktor kompanije Formula 1 i dodao: „Naš posao podrazumeva i inovacije i zabavu i nadam se da je ovo početak jednog zaista posebnog partnerstva. Kada god sam narucivao pivo, uvek sam bio zadovoljan Heinekenom“.

Centralno mesto u ovom partnerstvu zauzeće prepoznatljiva poruka o odgovornoj konzumaciji, a potrošači mogu biti sigurni da će i Formula 1 i brend Heineken jasno stajati iza poruke „If You Drive, Never Drink“ („Nemoj da vozis kad pijes“). Heineken investira 10% svog globalnog medijskog budzeta na kampanje o odgovornoj konzumaciji kao sto su „Moderate Drinkers Wanted“ i „Dance More, Drink Slow“. Ova poruka će i dalje biti komunicirana kroz partnerstvo sa UEFA Ligom šampiona i Svetskim ragbi kupom gde joj je posvećena skoro jedna trećina oglasnog prostora. Tokom 2015. godine poruka je bila ispisana na više od 8 milijardi flašica i limenki.

Povezana vest:  Beograd dobija novu atrakciju na Voždovcu - stadion na krovu novog tržnog centra

„Pre izvesnog vremena na F1 događajima pokrenuo sam kampanju „Think Before You Drive“. Zadovoljstvo mi je što će ova važna inicijativa sada imati veoma jaku i posvećenu podršku i kroz Heineken kampanju „If You Drive, Never Drink“. Ove poruke cemo oživeti i pojačati tako da se uklope u vrednosti brenda Heineken“, zaključio je Berni Eklston (Bernie Ecclestone).