LeEco (www.leeco.com) ranije poznat pod nazivom LeTV, postao je najveći akcionar Coolpad Group-e. Kineski internet konglomerat kupio je 11 odsto više akcija kompanije za telekomunikacionu opremu Coolpad od kompanije Data Dreamland, prethodnog najvećeg akcionara kompanije Coolpad, za 135 miliona dolara. Nakon transakcije, LeEco poseduje ukupno 28,9 odsto Coolpad akcija i tako je postao najveći akcionar „kineskog četvrtog najvećeg brenda mobilnih telefona.“

Povezana vest:  Canon odgovara na rastuću potražnju za produkcijom na daljinu i uživo pomoću četiri proizvoda iz sistema daljinskih kamera

LeEco.com je najveći provajder sadržaja u Kini koji vredi više od 13 milijradi dolara i brzo širi svoje prisustvo u Indiji, Rusiji, a uskoro i u SAD-u.  LeEco zajedno sa Coolpadom, predviđa prodaju od 60 miliona uređaja pametnih telefona u toku 2016. i 100 miliona uređaja u toku 2017, što će kompaniju učiniti četvrtim najvećim prodavcem pametnih telefona u Kini i šestim globalno, čime će kompanija postati jedan od najvećih proizvođača pametnih telefona na svetu.

Povezana vest:  Prvog dana, Epl prodao više od 300.000 iPad-ova

Očekuje se da će integracija prilagoditi Coolpad proizvode ekosistemu LeEco – platformi, sadržaju, terminalu i aplikacijama. Povezivanje će takođe omogućiti LeEco ekosistemu da se integriše sa gotovo stotinu miliona inteligentnih terminala kompanije Coolpad za veoma kratko vreme, što će pomoći kompaniji da poveća prodaju u Severnoj Americi, Evropi, Aziji i Africi.

LeEco, kao Coolpad-ov najveći akcionar, neće imati korist samo od dodatnih istraživanja proizvoda, patenata, marketing programa i ostalnih prodajnih mogućnosti, već će omogućiti kompaniji da ojača svoje brendove i promeni izgled svetske industrije pametnih telefon

Povezana vest:  Nokia postavila cilj: povezivanje još milijardu korisnika na internet