Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara su sada već tradicionalno u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, za sve posetioce Međunarodnog sajma automobila „DDOR BG Car Show 06“, pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Ljubiteljima automobila posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ – Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice na kolima, pravilno spajanje zaštitnih pojaseva za vezivanje, kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

Povezana vest:  Heuer Autavia Heuer-02 limitirana edicija, u slavu 85. rođendana Džek Heuera

„Nastojimo da zajedno sa našim partnerom, Saobraćajnom policijom Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije, kontinuirano doprinosimo jačanju svesti sugrađana o odgovornom ponašanju prema sebi i drugima u saobraćaju i savetujemo ih da ne kombinuju alkohol i vožnju. Vozačima poručujemo da ukoliko su konzumirali alkohol, sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja“, kažu u Apatinskoj pivari.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“, koja se realizuje već punu deceniju, skreće pažnju javnosti da alkohol čak i u malim količinama može uticati na rasuđivanje i motoričke sposobnosti.

Povezana vest:  OTVORENA PRVA ZAJEDNIČKA POSLOVNICA m:tel AUSTRIA I GO4YU U BEČU