Valter 7U Supermarket concept sore-u predstavljena prva muška kolekcija brenda BEKO pod nazivom: “VALTER”

 

 

Nastanak kreativnog tima BEKO je krenuo od ideje za oživljavanjem naše tekstilne industrije koja je  bila jako uspešna, kako na domaćem tako I na svetskom tržištu.  Sam naziv BEKO svojim imenom nas asocira na nostalgični period uspeha srpske tekstilne industrije.

 

Beogradski kolektiv je imao za cilj pokretanje novog brenda koji bi prilagodio svetske standarde  domaćem tržištu, kako po kroju, tako i po izboru materijala.  Svojom prvom muškom kolekcijom pod nazivom Valter, BEKO predstavlja svoju viziju savremenog muškarca – sigurnog, samostalnog, karakternog. “Jedna od najvećih prednosti BEKA I naše kolekcije Valter je da našem klijentu ponudi svetski dizajn gaderobe sa brižno odabranim visoko kvalitetim materijalom, neočekivanim detaljima, lepim krojevima, po znatno nižim cenama koje su čak 40-50% niže od naših svetskih konkurenata” – izjavio je Nenad Žujić, predstavnik Beogradskog kolektiva.

Povezana vest:  Dobrotvorna baletska predstava „Don Kihot“

 

MZ i BNNa modnoj reviji koja je održana u Supermarket concept store-u Beko je prezentovao javnosti širok spektar kolekcije, od veoma elegantnih toksida, perko klasičnih odela, do svakodnevne opuštene gaderobe. Jedan od najvećih noviteta kompanije BEKO je uvođenje mogućnosti krojenja odeće po meri, što znači da će svaki komad kolekcije biti prilagođen imidžu i izgledu muškarca.

Povezana vest:  Prestižne stipendije za najbolje mlade naučnice

 

Ukoliko ste propustili prikazivanje kolekcije BEKO, možete je ekskluzivno pronaći u Supermarket concept store-u u Višnjićevoj 10.

 

Na uspešnom prikazivanju revije, prisustavovali su Nebojša Babić, Marko Živić, Marko Nastić, Neven Boškovic, prof. Pero Seferović i drugi.