Koliko često vam se desi da ispustite telefon i pomislite: “Jao, samo da nije ekran”? Svakodnevno negde žurimo i, u želji da ispunimo što više obaveza tokom dana, vrlo često izgubimo koncentraciju pa zbog toga može doći upravo do situacija u kojima nenamerno oštetimo uređaj za koji smo najviše vezani – mobilni telefon.

Kompanija Huawei je svesna da se svako od nas može naći u takvoj ili sličnoj situaciji, pa je zbog toga odlučila da aktivira specijalan servis, pod nazivom Huawei Cares.

Ovaj servis omogućava jednu besplatnu zamenu ekrana ili zamenu zadnjeg poklopca za slučajno oštećenje uređaja u roku od 12 meseci nakon registracije usluge.

Povezana vest:  Kompanija A1 Srbija dobila dva Gold Quill priznanja za najbolje komunikacijske projekte i dve BalCannes nagrade Kompanija A1 Srbija dobitnica je čak dve Gold Quill nagrade koje se dodeljuju najboljim komunikacijskim projektima u svetu. Među 300 prijavljenih radova, IABC - Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora, nagradilo je projekte „A1 Kinoteka Letnji bioskop“ u kategoriji Društveno odgovorno poslovanje i „Nedelja sajber bezbednosti“ u kategoriji Komunikacija bezbednosti. Kompanija je osvojila i dve BalCannes nagrade za kampanje „Srećna mi NovA1“ i "Seniori – Imam minut". „A1 Kinoteka Letnji bioskop“ je jedan od događaja koji su obeležili prošlogodišnje leto u Beogradu, budući da se za svaku projekciju tražila karta više. Tokom 48 dana prikazano je isto toliko filmova na krovnoj terasi Doma Vojske u centru Beograda. Ovaj projekat nastavak je dugogodišnje saradnje Jugoslovenske kinoteke i kompanije A1 Srbija na očuvanju filmske baštine digitalnom restauracijom i prikazivanju kultnih filmova domaće kinematografije u vrhunskom kvalitetu slike i zvuka. U digitalnom dobu, kada je veliki deo naših ličnih podataka smešten u virtuelnom svetu, sajber bezbednost je od izuzetne važnosti. Da bi dodatno unapredila znanja i veštine svojih zaposlenih, kompanija A1 je osmislila „Nedelju sajber bezbednosti“ i njom obeležila oktobar, međunarodni mesec informacione bezbednosti. Ovaj interaktivni program ponudio je predavanja, radionice, aktivacije i zabavu, sve u cilju edukacije i jačanja odgovornosti zaposlenih za ličnu i bezbednost kompanije. „Nema bolje i veće potvrde kvaliteta rada, od one koju globalna stručna zajednica prepozna kao izvrsnu, posebno kada nagrađeni projekti oslikavaju vrednosti koje su strateški važne za poslovanje kompanije. Ovo je veliki podstrek da još snažnije nastavimo da negujemo odgovornost kompanije na svim nivoima - prema društvu, zaposlenima, korisnicima i poslovnim partnerima“ - istakao je Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacija i održivosti, A1 Srbija i A1 Slovenija. Sa do sada osvojene tri Gold Quill nagrade* A1 je i dalje jedina kompanija u Srbiji koja je dobitnik ovog prestižnog priznanja u oblasti korporativnih komunikacija. Još dve nagrade stigle su iz Rovinja. Na velikom regionalnom takmičenju Balcannes, u okviru ovogodišnjih Dana komunikacija, A1 Srbija dobila je srebrnu i bronzanu nagradu za kreativnost. Kampanje „Srećna mi NovA1“ i „Seniori-Imam minut“ jedina su dva nagrađena rada u kategoriji telekomunikacija na ovom takmičenju. Nagrađeni projekat „A1 Kinoteka letnji bioskop“ relizovan je uz podršku agencija Olaf&McAteer, M2Communications, Piper PR i Lava Pop, a kampanje „Srećna mi Nova“ i „Seniori-Imam minut“ zajedno sa agencijom Leo Burnett. *Prva Gold Quill nagrada osvojena je 2021. godine za projekat „Nesebična knjiga“ O Gold quill nagradama Više od 40 godina IABC, Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora dodeljuje projektima iz celog sveta Gold Quill nagradu. Kroz Gold Quill program, stričnjaci u oblasti komunikacija iz celog sveta nagrađuju sve one koji su kroz svoje projekte pokazali inovativnost i posvećenost u oblasti strateških komunikacija. Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora, kroz različite radionice i obrazovne ponude, postavlja globalni standard u komunikaciji. O BalCannes nagradama BalCannes je veliko regionalno takmičenje koje okuplja agencije i oglašivače iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije i Slovenije koje prepoznaju kreativost i inovativnost radova. Članovi žirija su predstavnici klijenata, agencija i novinara koji prate struku, a nagrade dodeljuje HURA, Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje.

Ukoliko se odlučite da postanete ponosni vlasnik jednog od pametnih telefona iz Huawei P30 serije do 31. jula, ostvarujete pravo na aktivaciju upravo ove usluge i samim tim, obezbeđujete sebi besplatnu zamenu ekrana u periodu od 12 meseci nakon što je aktivirate.

Huawei Cares servis postaje važeći nakon što na svom Huawei P30, P30 Pro ili P30 Litetelefonu, kupljenom u periodu od 10. do 31. jula aktivirate HiCare aplikaciju i pronađete stranicu za  registraciju na Huawei Cares servis. Kada se registrujete, u roku od 7 dana od registracije vaša garancija od 12 meseci postaje važeća.

Povezana vest:  Novi Lenovo YOGA 900 konvertibilni računar dostupan u Srbiji

Tri koraka do garancije

  1. Uključite HiCare aplikaciju na svom uređaju gde ćete pronaći stranicu za registraciju na HUAWEI CARES;
  2. Kliknite na stranicu, sistem će vas podsetiti da nadogradite HiCare pa ažurirajte aplikaciju na najnoviju verziju.
  3. Prijavite se na novu verziju HiCare (ako ste se automatski prijavili), kliknite na taster „Kliknite ovde“ kako biste dobili godinu dana HUAWEI CARES besplatno.
Povezana vest:  BASF otvorio konkurs za finansiranje rešenja startapa i inovatora u Republici Srbiji

Ukoliko dođe do situacije da se vaš ekran ili zadnja strana telefona oštete, servis možete obaviti u ovlašćenim Huawei servisima i to, u potpunosti uz režim rada telefona namenjen za procese servisiranja. Najbliži ovlašćeni servisni centar takođe možete pronaći pomoću HiCare aplikacije ili na zvaničnoj stranici Huawei Srbija: https://consumer.huawei.com/rs/.

Kada je reč o korisničkom iskustvu, kompanija Huawei konstantno teži ka tome da svojim korisnicima pruži najbolje, a ova aktivacija je još jedna u nizu koja to dokazuje.