Zajednička kampanja agencije Grayling Srbija i kompanije Kaspersky pod nazivom „Kasper, Skaj i zeleni meda“ ušla je u uži izbor za prestižnu nagradu SABRE Awards EMEA za 2020 godinu u kategoriji Balkan. Osim kampanje koju je razvio tim u Srbiji, Grayling mreža je nominovana u još četiri kategorije za kampanje koje su za različite klijente razvijali timovi u Francuskoj, Poljskoj, Rusiji i Velikoj Britaniji.

Grayling tim iz Srbije je u uskoj saradnji sa kompanijom Kaspersky osmislio i sproveo integrisanu i edukativnu awareness raising kampanju koja prati prioritete ovog vodećeg svetskog vendora u oblasti sajberbezbednosnih rešenja. Kampanja je sprovedena u decembru prošle godine i njen cilj je bio da se deci kao i roditeljima ukaže na pretnje koje postoje na internetu, načine na koje mogu da se zaštite i da izgrade kulturu bezbednog ponašanja u onlajn prostoru.

Povezana vest:  Kućni bioskop u dnevnoj sobi - LG predstavio najnoviji CineBeam 4K projektor

Kampanja je bila fokusirana na kratku ilustrovanu knjigu „Kasper, Skaj i zeleni meda“, zajedničku publikaciju autorke Marlis Slehers i kompanije Kaspersky, ​​koja decu uzrasta od 6 do 9 godina vodi na uzbudljivo istraživanje digitalnog sveta i uči ih kako da koriste internet na bezbedan način. Besplatno izdanje knjige možete preuzeti ovde.

Nataša Trslić Štambak, regionalna direktorka agencije Grayling za jugoistočnu Evropu je izjavila: „Veoma smo ponosni na svih pet nominacija i na naše timove širom Evrope koji su ušli u najuži izbor za ovu prestižnu nagradu. Ovo predstavlja odraz kvaliteta koji pružamo klijentima širom Evrope s fokusom na temeljna istraživanja, strateško planiranje i precizno razumevanje potreba naših klijenata i našu posvećenost da win-win rešenja primenjujemo na duži vremenski period“ i dodala: „Posebno smo uzbuđeni zbog nominacije kampanje na kojoj je radio naš tim iz Beograda. Kada smo razvijali i implementirali kampanju o ponašanju u onlajn prostoru nismo ni slutili da će danas situacija biti takva da se veliki deo aktivnosti  i dece i odraslih prebacio na onlajn.”

Povezana vest:  LG OLED tv osvojio emmy nagradu za tehnologiju i inženjering

„Kompanija Kaspersky sa svojim partnerima već duže od dve decenije ulaže napore da povezani svet učini bezbednijim mestom za svakog pojedinca. U toj misiji, nemerljiv je doprinos snažnih komunikacijskih partnera, kao što je Grayling, koji na najbolji način omogućuju da naše poruke stignu do ciljne publike. Posebno sam ponosan što naše napore u Srbiji, pored korisnika, prepoznaje i struka, i ova nominacija dolazi kao dodatno ohrabrenje da nastavimo istim putem“ izjavio je Darko Natalić, menadžer komunikacija kompanije Kaspersky za istočnu Evropu.

Povezana vest:  Srbija postaje centar digitalnih inovacija u regionu

Najuži izbor za EMEA SABRE Awards 2020 nagrade prepoznaje vrhunska dostignuća u pogledu brendiranja, upravljanja reputacijom i angažmana, a kampanje je procenjivao žiri sastavljen od lidera iz ove oblasti.