Kampanja „Rituali“ brenda Plazma osvojila je bronzanu nagradu na Effie Awards festivalu, u kategoriji prehrambena industrija, grickalice i dezerti. Kampanju „Rituali“ kompanija Bambi kreirala je u saradnji sa agencijom McCann Beograd.

Ovo je treći po redu zajednički Effie za Bambi Koncern, Plazma tim i McCann Beograd, što potvrđuje da jaki kreativni koncepti i inovativna komunikacija podmlađuju brend  i iskustvo brenda i potrošača dižu na viši nivo.

Povezana vest:  Neovadiol linija sada ima pojačanje u vidu SPF verzije: 2u1 krema protiv bora i pega

„Plazma je ponosna što svakom novom nagradom potvrđuje svoj neprikosnoveni kvalitet i lidersku poziciju, a najznačajnija nagrada svetskog ranga je treća u nizu od kada je Effie i zvanično prisutan u Srbiji od 2017 godine. To što smo dobili Effie znači da nam je kreativa bila odlična, potkrepljena odličnom strategijom i da smo dokazali značajne rezultate u odnosu na postavljene ciljeve. Effie je Oskar advertajzinga jer je slojevit, detaljan i mnogo težak za dobiti.“

Povezana vest:  Lacoste, North Sails i Plein Sport: nova modna pojačanja u Fashion&Friends multibrend prodavnicama

Effie Awards je priznanje koje se dodeljuje na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou agencijama i oglašivačima koji stoje iza uspešnih marketinških kampanja koje su ostvarile ili premašile postavljene ciljeve i tako rešile izazove pred kojima su se našli njihovi brendovi i kompanije.