Posle pokretanja online prodavnice i razvoja aplikacije Moj dm, kompanija dm drogerie markt nastavlja da prati i diktira trendove u Srbiji, što predstavlja dodatnu potvrdu posvećenosti kompanije kreiranju modernog okruženja za kupce. Digitalna inovacija dmLIVE predstavlja korak napred u pružanju personalizovanog iskustva kupovine, jer se korisnici povezuju s brendom na nov način. dmLIVE otvara vrata interaktivnim prezentacijama proizvoda i trendova, zanimljivim razgovorima na razne lifestyle teme, omogućavajući korisnicima da dobiju mnoštvo potrebnih informacija.

Kompanija dm najavljuje ovu inovaciju u svetu digitalne kupovine kao platformu koja unapređuje korisničko iskustvo emitovanjem uživo, unutar aplikacije Moj dm. Ova nova opcija omogućava svim korisnicima aplikacije da prate i učestvuju postavljajući pitanja uživo, u emisijama koje će obuhvatati širok spektar tema – od ishrane, lepote i šminke, do wellnessa i mnogih drugih.

Povezana vest:  Obama i Kluni igrali košarku

„Ovaj korak u razvoju dmLIVE-a nije izolovan poduhvat, već je deo sveobuhvatne strategije ka digitalizaciji i povećanju dostupnosti kupcima. Sve naše inicijative imaju za cilj pružanje kupcima intuitivnog i povezanog iskustva, omogućavajući im da prate najnovije trendove, pristupe ekskluzivnim sadržajima, i da učestvuju u zajednici koja deli iste vrednosti. U dm-u ostajemo predani stalnom unapređenju digitalnih resursa kako bismo, pored prijatnog iskustva u drogerijama, zadovoljili potrebe savremenih potrošača, pružajući im pristup vrhunskim proizvodima i korisnim informacijama na najjednostavniji mogući način, u skladu s dinamičnim potrebama današnjeg digitalnog društva“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić – resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija

Povezana vest:  Radno vreme pijaca za uskršnje praznike

Ovom inovacijom aplikacija Moj dm postala je više od platforme za kupovinu proizvoda; ona je interaktivno iskustvo koje korisnicima omogućava postavljanje pitanja i razgovore s vodećim stručnjacima, ali i priliku da osvoje vaučere s popustima koji se mogu iskoristiti prilikom online kupovine ali i prilikom kupovine u drogeriji. Svi korisnici koji se pridruže zajednici dmLIVE dobiće mogućnost da uživaju u raznim iznenađenjima, kao znak zahvalnosti za lojalnost kompaniji dm-a.

Povezana vest:  Holivudska zvezda Hali Beri predstavlja od 13. marta 2013. svoju aktuelnu kolekciju za DEICHMANN (FOTO)

Da biste pratili dmLIVE, neophodno je da budete registrovani kupac na aplikaciji Moj dm jer ova pogodnost važi ekskluzivno za kupce s nalogom Moj dm. Registrujte se i pratite nas svakog drugog utorka od 20 sati na aplikaciji Moj dm jer je dm Live samo jedna od brojnih inovacija koje kompanija dm predstavlja u godini jubileja, proslavljajući 20 godina poslovanja u Srbiji.