Epica nagrada za spotove kompanije Heineken 

19_Vristanje_muskarciNa svečanoj ceremoniji festivala EPICA kompanija Heineken dobitnik je nagrade u kategoriji Alkoholna pića za svoja dva spota Walk in Fridge i Walking Fridge. Walk in Fridge je jedan od malobrojnih nagrađenih spotova koji je i naša publika imala priliku da vidi.

Spot u kojem grupa žena vrišti i uzdiše kada im domaćica ponosno pokazuje svoj novi ormar s cipelama i odećom, dok se u isto vreme domaćin i njegovi prijatelji do suza vesele velikom frižideru prepunom omiljenog im piva nikog od gledaoca nije ostavio ravnodušnim.

Povezana vest:  Svetska trgovinska organizacija u Beogradu

Ove godine na Epici je učestvovalo 3.196 radova iz 476 kompanija iz 48 zemalja Evrope. Na žiriranju koje je završeno od 17-21 novembra 2009. godine proglašeno je ukupno 64 pobednika uključujući 4 grand prix nagrade Epica d’Or:

Na ceremoniji su dodeljene nagrade najboljima koje je žiri odredio na osnovu originalnosti kreativnih ideja i kvaliteta realizacije:
• 4 EPICA Grand prija za najbolji film, press, outdoor i interactive 
• Epica Winner u 12 glavnih kategorija
• Mobile Award

Povezana vest:  DERMOSKOPI STIGLI I U NAJPOSEĆENIJU USTANOVU ZA KOŽNE BOLESTI

Festival Epica sa sedištem u Parizu postoji 23 godine, ali svečana ceremonija dodele nagrada svake godine se održava u drugoj evropskoj prestonici. Po prvi put ove godine, nakon Brisela, Londona, Stokholma, Atine, Istanbula i Moskve, čast da bude domaćin pripala je Beogradu.