United Grupa, vodeća telekomunikaciona i medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi, danas je objavila Izveštaj o održivosti za 2024. godinu, pokazujući trajnu posvećenost i merljiv napredak u ključnim oblastima životne sredine, društva i upravljanja (ESG).

Od smanjenja emisija i povećanja upotrebe obnovljivih izvora energije do unapređenja rodne ravnopravnosti i odgovorne nabavke, Grupa je nastavila da integriše održivost u svoje operacije, kulturu i lanac vrednosti. U 2024. godini:

  • 61% potrošene električne energije nastalo je iz obnovljivih izvora
  • Emisije opsega 1 i 2 smanjene su za 52% u odnosu na referentnu 2020. godinu
  • Indeks efikasnosti mreže (Network Efficiency Index) poboljšan je za 13%
  • 25% sve instalirane opreme kod korisnika (CPE) je refabrikovano
  • Više od 2.300 kg elektronskog otpada i preko 1.500 pametnih telefona prikupljeno je kroz program povrata korisničke opreme
Povezana vest:  Predstavljeni novi vrhunski proizvod za negu lica i tela - Delarom (FOTO)

United Grupa dobila je ocenu A- od CDP za klimatske promene i uvrštena je na CDP A-Listu za angažovanje dobavljača, čime je prepoznata njena liderska uloga u smanjenju emisija i angažovanju u vrednosnom lancu.

Na društvenom planu, Grupa je nastavila da razvija raznoliko, inkluzivno i etičko radno okruženje:

  • Smanjena je medijalna razlika u platama između polova za 4% u odnosu na prethodnu godinu
  • Preko 8.000 zaposlenih učestvovalo je u DEI (raznolikost, jednakost i inkluzija) anketi Grupe
Povezana vest:  Trepavice prkose gravitaciji uz novu Avon Aero Volume maskaru

United Grupa je uvrstila više od 3.200 dobavljača u svoj lanac nabavki i u pogledu etičke usklađenosti svrstala 366 dobavljača u Opseg 1 po ESG rizicima. Posebno, 70% troškova dobavljača nastalo je sa potpisnicima Kodeksa ponašanja dobavljača Grupe, a 28% kompanijama sa obavezama zasnovanim na naučno utemeljenim klimatskim ciljevima.

Naš napredak u 2024. godini odražava više od ispunjenih ciljeva — on odražava vrednosti za koje se zalažemo“, izjavila je Miriam Di Traglia, izvršna direktorka za usklađenost, rizik i održivost. „Bilo da je reč o smanjenju emisija, promovisanju jednakosti ili jačanju etičkih standarda, fokusirani smo na ostvarivanje stvarnog, trajnog uticaja. Održivi razvoj za nas nije trend — to je posvećenost ugrađena u način na koji poslujemo i upravljamo.

Povezana vest:   Coca-Cola HBC ponovo proglašena najodrživijim proizvođačem napitaka na svetu

Izveštaj o održivosti United Grupe za 2024. godinu dostupan je ovde.