canyon_limited_may_2011

Canyon predstavlja tri jedinstvena dizajna, tri uzbudljive nove linije

Canyon je uvek u potrazi za inspirativnim i out-of-the-box idejama. Nakon provere i testiranja nekoliko kreativnih koncepcija, ne samo jedna, već tri nove serije su izabrane na osnovu reakcije naših potrošača. Tri jedinstvena dizajna, tri uzbudljive nove linije – biće dostupne uskoro i na vreme za back-to-school period.!

Rising Sun

Canyon Rising sun serija prvenstveno je inspirisana snagom, osećajem časti, kulturnim nasleđem i uticjem moćnog naroda Japana. Ova linija proizvoda ne samo da poseduje jedinstven dizajn, već predstavlja i odličnu priliku da pomognemo onima koji su preživeli zemljotres i cunami: pet procenata profita ostvarenog prodajom ograničene serije  Rising Sun ići će direktno u obnovu i pomoć Japana. Proizvodi će biti dostupni za prodaju krajem maja.

Povezana vest:  LG DAJE LICENCU ZA KORIŠĆENJE NAPREDNIH TEHNOLOGIJA ZA FRIŽIDERE KOMPANIJI GE APPLIANCES

Stripes

Stripes (pruge) su nedavno bile na pistama mnogih poznatih dizajnera koji su prihvatili pruge kao ključni dezen za kolekcije proleće-leto 2011. Canyon donosi najnoviji trend na potpuno nov način uvođenjem jedinstvene linije kompjerske opreme sa vertikalnim prugama.  Stripes linija je dizajnirana za moderne ljude koji traže trendi i elegantnu računarsku opremu. Canyon koristi jednostavan i vanvremenski dizajn koji unosi u svežim i veselim bojama, savršenim da preuzmu novu sezonu u velikom stilu. Linija će biti dostupna krajem maja.

Povezana vest:  Saradnja ERBASA i RumunskOg Tarom erlajna i konzorcijuma partnera u proizvodnji biogoriva

X-Rays

X-Ray (zraci) su najstariji oblik medicinske slike i tradicionalno pokazuju prelome kostiju ili povrede. Da li ste se ikada zapitali kako predmeti koje koristimo svakodnevno izgledaju pod X-zracima? Canyon je odlučio da sazna šta se krije unutra, i rezultat je unikatan  asortiman proizvoda koje će se pojaviti u junu 2011. Slušalice, miševi, desktop zvučnici, notebook torbe, sleeves, i oprema za iPad i iPhone će imati dizajn koji je moderan, a inspirisan x-zracima.

Povezana vest:  Kompanija Kaspersky Lab objavila rast prihoda od 4% na 726 miliona dolara u 2018. godini

Geert van Dijk, VP Sales & Marketing u Canyon, je uveren: “Canyon, fokusiranjem na dizajn kao vodeći princip za brend, ima fantastičnu priliku da se izdoji iz gomile i napravi pomak na tržištu. Nove linije su samo početak. Uveravamo vas da će 2011. biti najkreativnija Canyon godina do sada .”

U julu 2010, Canyon je predstavio i svoju prvu ograničenu liniju, koja je dostupna za prodaju od 1. septembra 2010. godine. Proizvode karakteriše živopisan i naglašen dizajn sa grafitima – jedinstven asortiman koji do tada nije viđen u IT industriji.