pink

TV Pink: Ne zataškavamo incidente

 

Informativna redakcija televizije Pink saopštila je danas da nije tačno da je zataškavala incidente i neprijatnosti koje srpski, bosanski i crnogorski turisti doživljavaju na letovanju u Hrvatskoj ukazujući da se to može proveriti uvidom u njenu arhivu.

-Nesrećno sročena reč u javnom pismu našeg vlasnika, povodom otimanja njegove imovine u Hrvatskoj, bila je zataškavanje. Ta reč je nanela više štete našoj redakciji, nego sva vaša saopštenja zajedno. Prosto, jer to nije tačno! Proverava se jednostavnim uvidom u arhivu – kaže se u saopštenju.

Povezana vest:  PRVI GLAS SRBIJE – SUPERFINALE ,Davor i Igor u superfinalu, Nevena završila takmičenje

Televizija Pink je istakla da je Željko Mitrović „oduvek insistirao na raznim mogućnostima pomirenja u regionu“.

-Bavio se onim čime zna: televizijom, zabavom i muzikom. I to mu je zamerano. Zamera se kad mu otmu brod, zamera se i kad je bolestan I kad je uspešan. Informativnoj redakciji se zamera što u svoje vesti stavlja priču koja je svima drugima na naslovnoj strani. Navikli smo na taj ‘kolegijalni’ i ‘ljudski’ odnos, ne smetaju više ni različiti aršini. Ono što smeta je pokušaj da se Nacionalnom dnevniku koji ima milionsku gledanost, oduzme poverenje gledalaca. E,to nećemo dozvoliti! – poručeno je u saopštenju.

Povezana vest:  FARMA 3 SEZONA, Vendi nova gazdarica

Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) uputilo je danas javnu kritiku televiziji Pink zbog najave vlasnika te medijske kuće Željka Mitrovića da će u programu bojkotovati reklamiranje hrvatskog turizma, muzike i kinematografije.

To novinarsko udruženje je ocenilo problematičnom izjavu Mitrovića da TV Pink „više nikada neće biti u prilici da zataškava incidente i neprijatnosti koje srpski, bosanski i crnogorski državljani doživljavaju na letovanju u Hrvatskoj“.

Povezana vest:  TV Happy predstavila novu programsku šemu

Mitrović je nakon odluke vlasti Hrvatske da oglase prodaju njegove zaplenjene motorne jahte „El Bosco“, za danas sazvao sednicu Upravnog odbora Pink medija grupe, a među tačkama dnevnog reda su „ukidanje hrvatske muzike i kinematografije u svih pet zemalja, u kojima Pink ima svoje televizije“ i „posebna briga o kontroli kvaliteta hrvatskih proizvoda u zemljama van Hrvatske“.

Na snagu je stupila zabrana reklamiranja hrvatskog turizma, saopštio je juče Mitrović.