HP omogućava mobilnim operatorima da dodatno personalizuju usluge

HP Subscriber Data Management (SDM) omogućava operatorima da objedine informacije o korisnicima (pretplatnicima) raštrkane u više izvora podataka među kojima su i Home Subscriber Server, rešenja za lociranje korisnika, platforme za pružanje usluge, profili uređaja i sistemi za podršku radu i poslovanju.
Kreiranjem objedinjenog uvida u podatke o svakom korisniku, HP SDM omogućava operatorima da steknu integralnu sliku o profilu njihovih pretplatnika. Zahvaljujući tim informacijama operatori mogu obogatiti ponudu aplikacija radi povećanja zadovoljstva korisnika i ostvarivanja novih prihoda preko visoko personalizovanih mobilnih usluga.
Ova mogućnost, sa prelaskom sa 3G na 4G i LTE mreže, sve više dobija na važnosti. Uz brže mreže i pametnije uređaje, protok podataka vrtoglavno raste, dok se mogućnosti mobilnih usluga značajno razvijaju. Pretplatnici mobilnih operatora upotrebljavaju na hiljade internet baziranih aplikacija od kojih mnoge kreiraju internet provajderi i proizvođači pametnih mobilnih telefona.
-Telstra opslužuje oko 9 miliona australijskih fiksnih pretplatnika i preko 10 miliona mobilnih korisnika, što obuhvata i više od 6 miliona korisnika 3G mreže. Usmereni smo na to da svakom korisniku pružimo bogato, personalizovano i integrisano iskustvo – rekao je Michael Lawrey, izvršni direktor kompanije Telstra za mrežu i tehnologiju.
Na kompetitivnom tržištu, uz rastuća očekivanja korisnika, operatori mogu iskoristiti HP SDM da realizuju prednosti jedinstvenih resursa: poverenja korisnika, detaljnih podataka o korisnicima i moćnih mrežnih kapaciteta, što omogućava kreiranje kontekstualnog personalizovanog mobilnog iskustva.
HP SDM pruža operatorima izbor između tri načina kreiranja objedinjenih korisničkih profila: uvezivanje postojećih baza podataka tako da se informacije dinamički spajaju preko mreže, konsolidacija podataka u jednu bazu, ili replikacija podataka iz različitih izvora i premeštanje u novu bazu.
Komponente HP SDM rešenja
-HP Unified Profile omogućava jedinstven virtuelni pregled ličnih, kontekstualnih i podataka o navikama korisnika. Radi stvaranja objedinjenog pregleda, HP Unified Profile dinamički integriše podatke iz različtih izvora kao što su elementi ličnih profila, aplikacije, podešavanja, uređaji i sadržaji koje stvaraju korisnici.
Ovo okruženje za upravljanje podacima može pojednostaviti prikupljanje, obradu i baratanje informacijama o korisnicima, što poboljšava performanse preduzeća i stvara osnovu za visoko personalizovane usluge i podršku.
U osnovi HP Unified Profile rešenja nalaze se HP Virtual Identity and Profile Broker, koji objedinjuje podatke, i HP OpenCall Profile Manager, koji funkcioniše kao baza objedinjenih podataka.
HP Home Subscriber Server (HSS) snižava troškove i pojednostavljuje rad kada se koristi uz HP Unified Profile. Kao glavna baza podataka u mreži, HP HSS omogućava bazično upravljanje mobilnim uslugama u okruženjima sledeće generacije, u koja spada i LTE. HP HSS proširuje funkcionalnost HP OpenCall Home Location Register (HLR) rešenja radi čuvanja svih podataka o korisnicima vezanim za uslugu, podešavanja i lokaciju. HP OpenCall HLR upotrebljava 35 operatora na pet kontinenata, da bi unapredili mobilne usluge za više od 300 miliona korisnika.
Kompanija HP može pomoći operatorima da objedine HLR i HSS sisteme radi smanjivanja kompleksnosti i snižavanja trokova, bez žrtvovanja dostupnosti, skalabilnosti i pouzdanosti sistema.
HP-ovo odeljenje za komunikacije i medijska rešenja pruža konsultantske usluge i visok nivo iskustva vezanog za integraciju HP SDM rešenja.
