Po prvi put ikada, Ariel, vodeći brend kompanije P&G, predstavlja svoju novu i revolucionarnu kartonsku ECOCLIC® kutiju koja nadmašuje sve kutije. Nova kartonska ambalaža je FSC sertifikovana[1] i dizajnirana je tako da pri otvaranju bude inkluzivna i intuitivna za sve odrasle osobe zahvaljujući revolucionarnoj tehnologiji. Takođe, sertifikovana je za bezbednost dece.

Novo kartonsko pakovanje se u potpunosti može reciklirati. ECOCLIC® kutija je napravljena od 70%+ recikliranih vlakana, a Ariel Pods® se proizvodi bez otpada za deponiju. Ovaj potez je ključni korak u Arielovoj posvećenosti da pomogne u smanjenju proizvodnje čiste plastike u sklopu poslovanja u sektoru nege tkanina za 30% u Evropi do 2025. godine.

– NOVA KARTONSKA ECOCLIC® KUTIJA JE INKLUZIVNIJA ZA SVE ZAHVALJUJUĆI NOVOM DIZAJNU, NAVILENS TEHNOLOGIJI I INOVATIVNIM TAKTILNIM MARKERIMA

Pored smanjenja plastike, Arielova novodizajnirana ambalaža je ergonomičnija za upotrebu i ima pametan i uverljivo glasan „jedan klik“ koji vam daje do znanja da je pakovanje zatvoreno nakon upotrebe i obezbeđuje da mališani ostanu bezbedni.

Povezana vest:  Galenika uz podršku Filološkog fakulteta u Beogradu obeležava Dan maternjeg jezika: Moja koza ili moja koža?

Arielova ECOCLIC® kutija takođe uključuje novokreirani taktilni marker i NaviLens tehnologiju, kako bi se pomoglo osobama sa oštećenjima vida, spretnosti ili kognitivnih sposobnosti. Taktilni marker je utisnut na spoljašnjoj strani kutije na gornjoj ploči koja je u obliku mašine za pranje veša. Ovo je razvio P&G kako bi pomogao ljudima sa gubitkom vida da identifikuju da kupuju deterdžent.

NaviLens je specijalno razvijen kod za osobe sa oštećenim vidom. Kada se aplikacija NaviLens instalira, korisnici mogu da skeniraju proizvod preko kamere svog uređaja da bi dobili važne informacije o pakovanju i proizvodu, bilo audio ili velikim jasnim tekstom, i locirali gde se proizvod nalazi sa velikom preciznošću koristeći Proširenu stvarnost (AR) sa zvukom. NaviLens kodovi se mogu skenirati na razdaljini većoj 12 puta od gustih QR ili bar kodova.

Povezana vest:  Tiha borba za unikatne Classic patike još uvek traje

NOVI ARIEL PODS® IMA IZVRSNU MOĆ ČIŠĆENJA ČAK I NA NIŽIM TEMPERATURAMA, I OMOGUĆAVA POTROŠAČIMA DA SMANJE UGLJENIČNI OTISAK SVAKOG PRANJA

Dok teži održivijem pakovanju, Ariel ostaje posvećen svojoj misiji da ponudi izvanrednu snagu čišćenja i svežinu čak i pri pranju u hladnoj vodi. Novi Ariel PODS® su dizajnirani za izvanredno uklanjanje mrlja čak i u hladnoj vodi.

Hladnije pranje je bolje za planetu jer skoro 60% ugljeničnog otiska[2] vašeg veša dolazi uglavnom zbog zagrevanja vode. Kada bi svi u Evropi smanjili temperaturu svog pranja sa 40°C na 30°C, mogli bismo smanjiti emisiju za 3,5 miliona tona CO2 godišnje, što je ekvivalentno uklanjanju dva miliona automobila sa puta[3]. A prelazak na hladnije pranje je bolji za vašu garderobu, duže štiti vaše tkanine, kao i vaš novčanik. Promenom temperature pranja sa 60°C na 30°C mogli biste da potrošite do 60% manje struje po ciklusu, što znači niže račune za struju na kraju meseca. [4]

Povezana vest:  Beogradski festival brodova 20. juna

[1] Napravljeno od drveća iz šuma sa FSC® sertifikatom i od drugih recikliranih materijala

[2] Ariel koristi procenu životnog ciklusa (LCA) kako bi bolje razumela delovanje deterdženta za veš od početka do kraja i izmerila uticaj koji on ima na životnu sredinu u svakoj fazi. LCA pokazuje da u proseku 60% ekološkog otiska veša dolazi iz faze upotrebe koja uključuje električnu energiju koja se koristi za zagrevanje vode. Shodno tome, snižavanje temperature pranja je najvažnija stvar koju možete da uradite da biste smanjili uticaj pranja vašeg veša na životnu sredinu.

[3] https://us.pg.com/blogs/pg-sustainability-tide-ariel-cold-water-wash/

[4] https://www.ariel.co.uk/en-gb/about-ariel/sustainability/your-commitment-how-you-can-save-energy