canyon_novi_imidze

Canyon – novi imidž

Canyon ponosno predstavlja svoj novi vizuelni indentitet koji podržava njegovu evoluciju  ka pravom livestyle brendu. Osvežen indentitet jasnije opisuje Canyon kao brend i poziciju urbanog, zanimljivog, vesleog parntera u vašem svakodnevnom životu. Canyon sada poseduje snažniji izgled koji se definitivno izdvaja.

-Ovo je uzbudljiv trenutak za Canyon, jer smo nastavili da rastemo i da unapređujemo uprkos teškoj finansijskoj klimi i izuzetno konkurentnom tržištu – objasnio je Geert van Dijk, VP Sales & Marketing i dodao: – Naš marketinški izazov je da obezbedimo još snažnije prisustvo brenda on i offline.

Povezana vest:  LG najavljuje prvi smart telefon sa OLED FullVision ekranom u istoriji

Jasnije ilustrovanje brenda i komunikacija, po našem ubeđenju stvara dublje i sadržajnije odnose sa našim partnerima. Nećemo samo bolje angažovati naše potrošače, već ćemo podići brend na novi nivo i povećati naš profit u industriji. Na ovaj način biće obezbeđene pozitivne promene i našim partnerima i potrošačima.

Suptilne modifikacije učinjene su na logotipu brenda kako bi bolje reflektovao trenutnu sliku. On je sada mnogo interesantniji sa marketinškog aspekta. Promene će biti vidljive i kada je u pitanju pakovanje proizvoda i nova internet prezentacija koja će uskoro biti predstavljena.

Povezana vest:  HMD Global, CGI i Google Cloud partnerstvo za budućnost Nokia telefona

-Mi smo isti brend, ali sa unapređenim izgledom – Ostajemo dosledni suštini Canyon-a . Važno je da brend zadrži uspostavljene vrednosti, ali u isto vreme i da se razvija i unapređuje kako bi održao korak sa našim modernim i mladim potrošačima širom sveta -dodaje Catherine Lazure-Guinard, Communications Manager.